مرگ دلخراش کارگر کارخانه آجر‌پزی دهدشت در کهگیلویه و بویر‌احمد

یکی از کارگران کارخانه آجر‌پزی دهدشت صبح امروز در حین کار‌کردن بین 2 واگن حمل آجر قرار گرفت که از ناحیه سر به شدت آسیب دید و درگذشت.

کد مطلب: ۶۶۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از کهگیلویه وبویراحمد،فرماندار کهگیلویه ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه فوت یکی از کارگران کارخانه آجر دهدشت اظهار داشت: مجید هدایت 34 ساله با سه سال سابقه کار امروز به علت برخورد واگن‌های حمل آجر در این کارخانه جان باخت.

علی پوزش، تصریح کرد:این کارگر که دارای مدرک مهندسی فنی بود حین کار بین دو واگن حمل آجر قرار گرفت و از ناحیه سر به شدت آسیب دید که به علت شدت جراحات وارده پیش از رسیدن به بیمارستان فوت کرد.

پوزش با بیان اینکه علت این حادثه در دست بررسی است و هنوز مشخص نیست، اضافه کرد: تیمی متشکل از دادستان، رئیس ادارات صنعت، معدن، کار و تعاون، ناحیه انتظامی و معاون فرماندار جهت بررسی علت حادثه در محل حاضر شدند.

کارخانه آجرپزی دهدشت در سال ۸۷ در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در روستای " چنگلوا " از توابع بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.

این کارخانه در نوع خود بزرگترین کارخانه آجرپزی در جنوب کشور است که با بهره برداری از آن تأمین دو نوع آجر سفال بام و آجر کف در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد رفع شده و حتی استان های هم جوار نیز از تولیدات آن بهره مند می شوند.

خطوط تولید این کارخانه می توانند روزانه حدود ۸۰۰ تن آجر تولید کنند.

حدود 100 کارگر هم اکنون در کارخانه آجرپزی دهدشت مرکز کهگیلویه مشغول به کار هستند.

دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود 180 کیلومتر فاصله دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار