ملاقات عمومی مدیرکل بنیاد شهید شهرستانهای تهران با خانواده های شهدا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران به همراه معاونین خود صبح امروز با خانواده های شهدا و ایثارگران دیدار کرد.

کد مطلب: ۶۶۱۱۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، نادر نصیری در حاشیه ملاقات عمومی با خانواده های شاهد وایثارگر گفت: توجه به جوانب مختلف موضوعات مرتبط با خانواده شهدا و ایثارگران امری است که به صورت جدی در بنیاد شهید به آن پرداخته میشود و در همین راستا حتی ثانیه ای را کارمندان خدوم این اداره از دست نمی دهند.
وی افزود: خانواده های شهدا و ایثارگران اندوخته های ارزشمندی هستند که هر جامعه ای کمتر به خود میبیند چرا که این بزرگواران تربیت کنندگان مردان و زنان بزرگی هستند که ایثارگرانه در مسیر دین و انقلاب جان خود را در دست گرفته و برای رضای خداوند اهدا کردند .
نصیری گفت: شهدا،ایثارگران و خانواده های بزرگوارشان خورشید تابان و گرما بخشی هستند که جامعه اطراف خود را از نعمت خود سیراب میکنند و ما نیز لازم است با توجه به این بزرگواران از این چشمه جوشان صبر و استقامت جرعه ای برداریم تا هم در دنیا و هم در اخرت شفیع ما باشند .
در این ملاقات عمومی،مشکلات ایثارگران از قبیل مشکلات درمانی، مسکن، خدمات رفاهی و اجتماعی، تحصیلی، اشتغال و ... مورد بررسی قرار گرفت و در جهت رفع آن ها راه حل هایی از طرف مدیرکل به معاونت های مرتبط ارائه شد.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار