رئیس بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی تبریز خبرداد:

کارگزاری اکمو وریدی- وریدی برای نخستین بار در شمالغرب کشور

رئیس بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی تبریز گفت: برای نخستین بار در شمالغرب کشور عمل کارگزاری اکمو وریدی- وریدی در این بیمارستان انجام شد.

کد مطلب: ۶۶۱۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از آذربایجان شرقی، دکتر ناصر صفایی اظهار کرد: این عمل بر روی بیماری که دچار اختلال اکسیژناسیون شده بود، با موفقیت انجام شد .

وی ادامه داد: این عمل جراحی به دنبال تخلیه آمبولی ریه توسط تیم تخصصی دکتر 'رضایت پرویزی' بر روی یک مرد 40 ساله انجام شد .

صفایی افزود: این وسیله تا بهبودی و برگشت عملکرد ریه، اکسیژن بافت های بدن را تامین می کند .

وی اظهار کرد: استفاده از این تکنیک در درمان بیماران مبتلا به مشکلات قلبی و ریوی در کشور عمر کوتاهی دارد و مراکز پزشکی، تجربه کمتری در این زمینه دارند .

رئیس بیمارستان فوق تخصصی قلب و عروق شهید مدنی تبریز افزود: با بهره مندی از وجود اساتید توانمندی همچون دکتر پرویزی توانستیم از این تکنیک درمانی پیشرفته در امر درمان بیمار فوق در این بیمارستان استفاده کنیم .

بر اساس این گزارش، بیمارستان شهید مدنی تبریز به عنوان بزرگ ترین و مجهزترین مرکز ارجاع بیماران قلبی و عروقی در شمالغرب کشور نقش بسزایی در تربیت و آموزش فوق تخصصی جراحی و داخلی قلب دارد و به عنوان یکی از قطب های مهم آموزشی، تحقیقاتی و درمانی کشور مطرح است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار