عضو شورای شهر تهران در گفتگو با پانا :

معیشت خانواده های زیادی وابسته به زباله گردی است

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران ازضرورت ساماندهی کودکان زباله گرد خبر داد و گفت : معیشت خانوده های کم بضاعت بسیاری وابسته به زباله گردی است .

کد مطلب: ۶۶۰۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی پانا اظهار کرد: یکی از مسائلی که پس از انتخابات شورای شهر بسیار قابل اهمیت و پیگیری بوده مسئله زباله گردی و آسیب هایی که کودکان زباله گرد را تهدید می کنند ، بوده است .

وی در خصوص راهکارهای خروج از این آسیب های اجتماعی افزود : گزارش و نشست های تخصصی باید توسط کمیسیون ها برگزار شود و طرح های مختلف در این زمینه بررسی و مورد استفاده قرار گیرند تا راه حلی برای چگونگی رهایی این معضل پیدا شود.

وی در ارتباط با نقش شهرداری در وضعیت کودکان زباله گرد گفت: هدف مسئولان شهرداری بهره کشی از افراد نبوده و می خواستند حل مسئله کنند و اما روششان غلط بوده است.این کار شهرداری به نوعی بیان کننده این است که ما زباله گردی کودکان را قبول داریم.

فخاری افزود: اسکان و سازماندهی زباله گرد ها باعث می شود دوباره به این کار روی بیاورند.معیشت خانواده های زیادی وابسته به زباله گردی است.

وی افزود: تا وقتی که برای علت راه حل پیدا نکنیم معلول همین طور ادامه دارد. درمان علامتی نهایتا علامت ها را کم می کند اماواقعیت مسئله تغییری نمی کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران گفت: مسئله کودکان زباله گرد مشکلی چند عاملی است و نیاز به همکاری بین نهادی و تشکل های مردمی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار