سیاری از تیپ عملیات ویژه مسلم بن عقیل بازدید کرد

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش پس از حضور در منطقه یکم این نیرو از تیپ عملیات ویژه مسلم بن عقیل(ع) بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۶۰۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش در جمع تکاوران دریایی تیپ عملیات ویژه حضرت مسلم بن عقیل (ع) گفت: امروز شاهد توانمندی ها و قابلیت های بالای تیپ عملیات ویژه حضرت مسلم بن عقیل (ع) هستیم به نحوی که تمامی سناریوهای این تیپ بر مبنای شناسایی تهدیدها طرح ریزی و در همین راستا بازی های جنگ متنوعی طراحی شده و اجرا می شود.

دریادار سیاری با تاکید بر لزوم حفظ آمادگی صد در صدی تکاوران تیپ عملیات ویژه مسلم ابن عقیل(ع) تحت هر شرایطی افزود: تکاوران مقتدر و زبده این تیپ امروز شناخت جامع و دقیقی نسبت به سواحل دارند و لذا انتقال این تجربیات و این شناخت ارزشمند به کارکنان جدید امری اجتناب ناپذیر است.

وی استمرار در اعزام کارکنان این تیپ به مراکز آموزشی نداجا را ضروری دانست و خاطر نشان کرد: در تمامی زمینه ها و ابعاد، مهارت ها باید در بالاترین سطح خود باشد و به هیچ وجه نباید غافل شد چرا که کوچکترین غفلت موجب به بار آمدن ضریات بزرگ و غیر قابل جبرانی می شود.

امیر دریادار سیاری در پایان تیپ عملیات ویژه مسلم ابن عقیل (ع) را یکی از یگان‌های منحصربه‌فرد در سطح نیروهای مسلح برشمرد و اظهار کرد: مهم‌ترین عنصر و مولفه موثر در حفظ آمادگی رزمی، داشتن روحیه معنوی و بینش اسلامی است چرا که یک رزمنده اگر از نظر ایمان و معنویت در سطح بالایی باشد به هیچ عنوان در میدان نبرد و حتی در اجرای تمرینات طاقت فرسای زمان صلح با کمبود مواجه نشده و تسلیم نمی شود.

در ادامه این بازدید، تکاوران تیپ عملیات ویژه حضرت مسام بن عقیل(ع) گوشه ای از توانمندی ها و تجهیزات جدید این تیپ را برای امیر دریادار سیّاری به نمایش گذاشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار