در پی جان باختن تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی؛

مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد

در پی جان باختن تعدادی از دانش آموزان هرمزگانی در سانحه واژگونى اتوبوس، مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی پیام تسلیت صادر کرد.

کد مطلب: ۶۶۰۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، ناصر مقدم در پیامی، سانحه غم انگیز واژگونی اتوبوس حامل دانش آموزان استان هرمزگان را تسلیت گفت.

متن پیام مدیر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به شرح زیر است:

خبر سانحه واژگونی اتوبوس حامل دختران دانش آموز هرمزگانی که موجب کشته و زخمی شدن تعدادی از این عزیزان شد بسیار تلخ و دلخراش و موجب تأثر شدید و اندوه فراوان گردید.

اینجانب این واقعه دردناک را به خانواده های داغدیده و جامعه فرهنگیان بویژه مردم شریف استان هرمزگان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای عزیزان از دست رفته، غفران و علو درجات و برای آسیب‌دیدگان و مجروحان، آرزوی سلامتی و شفای عاجل مسالت دارم.

ساعت ۳ و ۵۹ دقیقه صبح روز جمعه یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموزان دختر اهل رودان (استان هرمزگان) حوالی قلعه بیابان بخش جنت شهرستان داراب واژگون شد و بر اثر این رویداد، متاسفانه 9 دانش آموز و یک مربی جان باختند و دیگر دانش آموزان که مجروح شده اند، به بیمارستان اعزام شدند.این اتوبوس حامل 42 دانش آموز بود که به همراه دو سرپرست برای شرکت در اردو عازم شیراز بودند که در حوالی قلعه بیابان داراب دچار حادثه شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار