انسداد 5 محور مواصلاتی/محدویت های ترافیکی در 8 محور

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۶۰۳۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، در حال حاضر بجز ترافیک نیمه سنگین در محور جنوب به شمال محور کرج _چالوس (محدوده بیلقان تا کیلومتر 5 ) ، سایر محورهای مواصلاتی کشور ازجوی آرام وترافیکی روان برخوردار می باشند.


محورهای مسدود عبارتند از :

محور شمشک به دیزین به علت انجام عملیات راهسازی.
محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان.
محور استهبان-نی ریز در استان فارس.
محور ایلام-صالح آباد محدوده ماربره در استان ایلام بعلت ریزش پل مسدود می باشد.

محورهای دارای محدودیت به شرح زیر می‌باشد:

آزادراه قم به تهران تا 20 شهریور محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

محور کرج-چالوس تا 20 شهریور محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

آزادراه رشت-قزوین تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

محور بوئین زهرا-اشتهارد حدفاصل انتهای حوزه تا محدوده شهری و محور اشتهارد-ماهدشت حدفاصل انتهای محدوده شهری تا پلیس راه ماهدشت و محور ماهدشت-کیانشهر از کیلومتر صفر تا 45 - تا 20 شهریور روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 07:00 الی 17:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

آزادراه قزوین-آبیک؛ تا 15 شهریور محدوده -کیلومتر صفر تا 25 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.
محورهای شمالی در استان مازندران (اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت):

محور هراز(حد فاصل آمل تا امامزاده هاشم کیلومتر 0 تا 103)
محور چالوس (حدفاصل چالوس تا دهانه شمالی تونل کندوان کیلومتر 0 تا 80)
محور فیروزکوه (حدفاصل کمربندی قائمئشهر تا گدوک کیلومتر 0 تا 90) تا 20 شهریور و همچنین از دوم تا 30 مهر ماه از ساعت 2 بامداد تا 12 روزهای یکشنبه,دوشنبه و سه شنبه هر هفته به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار