معاون سیاسی وزیر کشور:

افزایش فرصت های شغلی در روستاها از مهاجرت به شهرها جلوگیری می کند

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در راستای تحقق شعار سال باید بتوانیم برای تثبیت جمعیت روستاها فرصت های شغلی را در روستاها افزایش بدهیم و بدین ترتیب از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم.

کد مطلب: ۶۶۰۲۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،علی اصغر احمدی معاون سیاسی وزیر کشور در حاشیه مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان ری گفت: عدالت اجتماعی دولت در روستاها کاملا رعایت شده است و روستایی که اکنون در آن حضور داریم دارای عمده امکانات شهری است.

وی با بیان اینکه کشور ما از سند چشم انداز و برنامه توسعه تبعیت می کند، گفت: اکنون در آغاز برنامه ششم توسعه هستیم و دولت تلاش می کند تا با پیروی از سند چشم انداز به تناسب بودجه سالیانه در مسیر رشد و توسعه حرکت کند.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: خدمات روستایی را در جای جای میهن اسلامی مشاهده می کنیم. اگرچه شئونات مردم ما بیش از آن ها را طلب می کند اما منابع محدود و نیازها نامحدود است.

احمدی بیان کرد: روز به روز شاهد ارتقای شاخص های عمومی اعم از راه، عمران، شهرسازی، فرهنگی و ورزشی هستیم که از اعتبارات دولت و اعتبارات جانبی و با کمک مردم به بهره برداری می رسند.

وی با اشاره به شعار سال که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نامگذاری کردند، تاکید کرد: در راستای تحقق شعار سال باید بتوانیم برای تثبیت جمعیت روستاها فرصت های شغلی را در روستاها افزایش بدهیم و بدین ترتیب از مهاجرت به شهرها جلوگیری کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: باید در کنار فرصت های شغلی؛ امکانات تربیتی، آموزشی و رفاهی را نیز برای پر کردن اوقات فراغت و مبارزه جدی با آسیب های اجتماعی دنبال کنیم و با خدمات رسانی مناسب به مردم ادای وظیفه بکنیم.

شایان ذکر است، همزمان با هفته دولت دوپروژه ورزشی در روستای ده خیر شهرستان ری با حضور احمدی معاون سیاسی وزیر کشور امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران، جمالی پور فرماندار ری و جمعی دیگر از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار