با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت:

بیمارستان دولتی ۱۸۵ تختخوابی شهید قدوسی نهاوند افتتاح شد

وزیر بهداشت در سفری که به همدان داشت، برای افتتاح بیمارستان ۱۸۵ تختخوابه شهید قدوسی به نهاوند آمد.

کد مطلب: ۶۶۰۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان: این پروژه در سال ۸۹ کلنگ‌زنی شد و برای ساخت و تجهیز این بیمارستان مبلغی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
قاضی زاده هاشمی گفت: بسیار خوشحال شدم که بیمارستان به نام شهید قدوسی نامگذاری شد و امیدوارم که در حد شأن ایشان بتوانیم خدمت گذاری کنیم .

وی با بیان اینکه باید به بیمارستان ها رسیدگی شود گفت: بیمارستان مانند نوزاد است و باید از آن مراقبت کرد و کم و کسری آن را برطرف ساخت. مزیت بیمارستان شهید قدوسی دراین است که حداقل می تواند بار بیمارستان های دیگر نهاوند را کم کند ؛بنابراین باید سریع‌تر مشکل نیروی انسانی و متخصص بیمارستان را حل کنیم.
بنده نظارت خواهم کرد و برای این کار یک ماه و نیم دیگر هیئتی را برای بررسی وضعیت بیمارستان به نهاوند اعزام میکنم .
اگر بیمارستان علیمرادیان واین بیمارستان تکمیل و تجهیز شوند به استاندارد ها میرسیم و تجهیزات ام آر آی، سی تی اسکن ،ماموگرافی وآمبو لانس به نهاوند داده می‌شود .

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه امروز ۱۵۲ طرح در استان همدان افتتاح می‌شود گفت: امیدواریم با جذب نیرو های لازم بیمارستان شهید قدوسی نهاوند رسماًتا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

حسن بهرام نیا، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: بیکاری در نهاوند بسیار زیاد است چون برای جذب۷۰ نیروی خدماتی بیمارستان بیش از۷۰۰۰ نفر ثبت نام کرده اند.

امام جمعه نهاوند نیز با بیان اینکه در بخش بهداشت و درمان، بیمارستان شهید قدوسی نهاوند با این عظمت در خدمت مردم قرار می گیرد که جای تشکر دارد، تاکید کرد: وزیر بهداشت برای تکمیل کادر درمان، متخصصان و اطباء مورد نیاز در این بیمارستان دستور لازم را صادر کند.
حجت الاسلام عباسعلی مغیثی تاکید کرد: مردم قدردان خدمات در بخش بهداشت و درمان هستند.

محمد تقی سرداری متخصص بیهوشی به عنوان رئیس بیمارستان شهید قدوسی منصوب شد.

/ساره گرجی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار