سفیران سلامت نیروی هوایی ارتش ۳۶۰۰ بیمار را ویزیت کردند

پزشکان و کادر درمانی بیمارستان بعثت نهاجا دریازدهمین طرح مردم یاری در مدت سه روز به صورت رایگان ۳۶۰۰ بیمار را ویزیت کردند.

کد مطلب: ۶۶۰۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، متخصصین بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش در یازدهمین طرح مردم یاری با عنوان سفیران سلامت با استقرار در مناطق اسپیران و امند تبریز ۳۶۰۰ بیمار را به طور رایگان ویزیت کردند.

دکتر قربانعلی عقیقی مسئول تیم پزشکی طرح مردم یاری سفیران سلامت نهاجا با اعلام این خبر گفت: این طرح در راستای ارتقاء سطح سلامت عمومی مردم مناطق محروم و تمرین کادر درمانی اداره بهداشت و درمان نیروی هوایی ارتش انجام شد.

وی افزود: در این طرح متخصصین چشم، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، جراح عمومی، رادیولوژی، دندانپزشکی، طب اورژانس، زنان و زایمان، اطفال، پوست، داخلی، مامایی، پزشک عمومی، مشاوره و روان شناس بیماران را معاینه کردند.

مسئول تیم پزشکی طرح مردم یاری سفیران سلامت نهاجا با بیان اینکه پزشکان متخصص جراحی حاضر در این طرح بیش از ۹۰ نفر را جراحی کردند ادامه داد: ضمناً گروه های بهداشت محیط، طب پیشگیری، و دام پزشکان نیز بیش از ۱۲۰۰ دام را معاینه و ۹۸ محل را سمپاشی کردند و به ۲۱۳ نفر نحوه پیشگیری از بیماری های واگیر دار را آموزش دادند.

وی ادامه داد: در این طرح داروها به صورت رایگان به همراه یک بسته سلامت به مراجعین تحویل داده شد.

عقیقی در پایان اظهار داشت: تجهیزات به کار گرفته شده در طرح مردم یاری نهاجا شامل اتاق عمل سیار، اتوبوس آمبولانسی، بیمارستان صحرایی، درمانگاه سیار، تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاه جنگ نوین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار