مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی:

اردوهای "طلایه داران فردا" گامی در جهت تحقق اهداف تشکیلاتی است

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی گفت: اردوهای طلایه داران فردا گامی در جهت تحقق اهداف فرهنگی و تربیتی تشکیلاتی است.

کد مطلب: ۶۶۰۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی جانباز افزود: به منظور رشد فرهنگی و تربیتی تشکیلاتی مسئولان انجمن های اسلامی مدارس، اردوهای طلایه داران فردا ویژه دانش آموزان استان مرکزی از تاریخ 11 تا 16 شهریورماه برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت: این اردو که به منظور ارتقای سطح فرهنگی دانش آموزان عضو انجمن اسلامی در اردوگاه امیرکبیر شهرستان شازند برگزار خواهد شد 400 دانش آموز دختر و پسر متوسطه دوره دوم به طور مجزا حضور خواهند داشت.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی بیان کرد: این اردو صرفا تفریحی نیست و متناظر با اهداف و برنامه‌های مرتبط با سطح و مقطع تحصیلی دانش‌آموزان طراحی شده است و زمینه را برای آموختن و تمرین فعالیت‌های گروهی و آماده شدن برای مشاركت در امور اجتماعی مهیا می کند.

جانباز ادامه داد: علت برگزاری این اردو ها در فصل تا بستان و پیش از آغاز سال تحصیلی این است که مسئولان انجمن‌های اسلامی جهت تصدی مسئولیت در مدارس سطح استان‌ مهیا شوند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش اصول کار تشکیلاتی، آموزش موضوعات مختلف مدیریت زمان، خلاقیت، کسب مهارت‌های لازم جهت تصدی مسئولیت فعالیت های فرهنگی در مدرسه، آشنایی با فنون ارتباط جمعی، تصمیم گیری و کسب مهارت برای برنامه‌ریزی یک‌ساله از جمله اهداف برگزاری این اردوهای آموزشی است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مرکزی افزود: در حاشیه این اردو برنامه های مختلف فرهنگی اعم از نمایشگاه کتاب و لوازم التحریر، کارگاه نشریه نگاری، غرفه های مشاوره علمی، پزشکی، دینی و مسابقات ورزشی برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار