نماینده بیجار:بشکند دستی که به بیت‌المال و حقوق شهداء دست‌درازی می‌کند

نماینده مردم بیجار در مجلس هشدار داد: نخواهم گذاشت حتی یه مشت از خاک آهن شهرستان بیجار، خارج شود و این لقمه خوش‌خوشان از حلقوم مفت‌خوران پایین رود.

کد مطلب: ۶۵۹۹۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حمدالله کریمی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با گرامیداشت شهدای دولت، گفت: بگذارید از چهره‌های رنجور و دست‌های پینه بسته و دل‌های خسته مردم نجیب کردستان بگویم، آنان در بیجار ماندند اما دریغ از ایجاد یک شغل. تصمیم به ترک دیار خود گرفتند اما دریغ از دریافت حقوق متناسب با کار. مردم برای یک لیتر بنزین ۱۰۰ کیلومتر می‌پیمایند، علاوه بر آنکه تعرفه‌های بالای گاز، برق و آب را به دلیل شهرستان شدن، پرداخت می‌کنند اما دریغ از دریافت خدمات مناسب سایر شهرستان‌های کشور.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این مردم، بیجار را انبار گندم کردستان کردند اما منفعت طلبان خودروی گندم‌شان را هدف گلوله قرار دادند تا همچنان وابسته به همسایگان نگه‌شان داشته باشند.

وی خطاب به رییس‌جمهور و کابینه دوازدهم، متذکر شد: آقای رییس‌جمهور به حضرتعالی و وزرای پیشنهادی رای مثبت دادم اما چرا با وجود قانون اساسی، اسناد بالادستی، سند چشم‌انداز و قوانین عادی، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ قانون اساسی همچنان تا خرخره غرق در مشکلاتیم؟ آیا اشرافی‌گری سیاسی و اقتصادی، آسیب‌های اجتماعی، دکل‌های نفتی و دهها مفسده دیگر در حاکمیتی که نامش «جمهوری اسلامی» است، فراموش می‌شود؟ آیا اختلاس در دستگاهی که وظیفه دفاع از خون شهداء را دارد، درست است؟ بشکند دستی که به خزانه بیت‌المال دست درازی می‌کند و برای منافع‌شان به حقوق شهداء دست‌درازی می‌کنند.

نماینده مردم بیجار در مجلس ابراز امیدواری کرد تا کابینه دوازدهم با همت جهادی کمر به حل مشکلات ببندد.

کریمی خطاب به وزیر صنعت، متذکر شد: در آخرین روزهای پایان دولت یازدهم عملکرد وزارتخانه شما را در خصوص مجمع فولاد کردستان دیدیم. شما کار کارشناسی نکردید، خواسته یا ناخواسته لابی کردید و آب به آسیاب مافیا ریختید اما بدانید حکومت با کفر باقی می‌ماند، با ظلم باقی نمی‌ماند.

عضو کمیسیون اقتصادی از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد تا با پرداخت طلب پیمانکاران به طنز اجتماعی ۳۵ ساله جاده بیجار - زنجان پایان دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار