مشکل 300 شهروند در ملاقات مردمی رییس پلیس پایتخت حل شد

نخستین ملاقات مردمی و کلاس آموزشی یکروزه سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در مقر پلیس امنیت و با حضور 300 نفر از شهروندان و روسای پلیس تخصصی پایتخت برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۹۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران,سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در حاشیه نخستین ملاقات مردمی خود که در مقر پلیس امنیت برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: یکی از وظایف مجموعه پلیس ارائه مشاوره و آموزش های شهروندی با هدف آشنایی با قوانین و مقررات است.
وی اظهار کرد: در این راستا کلاس آموزش مباحث امنیتی و اجتماعی برای شهروندان نیز برگزار و آموزش های تخصصی در زمینه پیشگیری از تخلف به آنها ارائه می شود.
وی به برگزاری نخستین جلسه ملاقات مردمی خود پس از تصدی پست فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اشاره کرد و گفت: در این ملاقات صمیمی دغدغه های شهروندان پیرامون بحث اماکن، جمع آوری معتادان و رسیدگی به پرونده های آگاهی و تخلفات راهنمایی و رانندگی مطرح و در خصوص مشکلات آنها با دیده اغماض مساعدت شد.
سردار رحیمی به دیدار خود با جمعی از رانندگان متخلف که خودروهایشان توقیف شده بود نیز اشاره و تصریح کرد: تمامی خودروهای آنها رفع توقیف و این رانندگان تحت آموزش های لازم در خصوص پیشگیری از تخلفات رانندگی قرار گرفتند.
به گفته رئیس پلیس پایتخت، رفع مشکلات مردم و ایجاد فضایی امن برای زندگی آنها از اهداف نیروی انتظامی در تهران بزرگ است.
سردار رحیمی با بیان اینکه نگاه پلیس به مقوله آسیب های اجتماعی ایجابی است و نه سلبی و قهرآمیز، ادامه داد: ارتباط تنگاتنگ پلیس با مردم زمینه ساز همدلی و اخوت در لایه های مختلف اجتماع خواهد شد.
وی به تخلفات برخی از آرایشگاه ها و اماکن صنفی در حیطه امنیت اخلاقی و تاکید دادستان تهران بر این موضوع اشاره کرد و گفت: شئونات اسلامی در بیشتر واحدهای صنفی و آرایشگاه های سطح شهر رعایت می شود و در مورد اندک واحدهای متخلف نیز متصدی آن واحد صنفی مسئول مستقیم نظارت بر رعایت این شئونات است.
سردار رحیمی تاکید کرد: در صورت عدم رعایت شئونات اسلامی در آرایشگاه ها و واحدهای صنفی، برخورد پلیس با متخلفان و هنجارشکنان قاطع خواهد بود.
نخستین ملاقات مردمی و کلاس آموزشی یکروزه سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ صبح امروز در مقر پلیس امنیت و با حضور 300 نفر از شهروندان و روسای پلیس تخصصی پایتخت برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار