حسن زمانی در گفت و گو با پانا:

با منصوریان تعارف نداریم/ انگیزه کادر فنی استقلال دو برابر شده است

عضو هیات مدیره استقلال تاکید کرد در صورت عدم نتیجه‌گیری این تیم در دو بازی آینده کادر فنی اخراج خواهد شد.

کد مطلب: ۶۵۹۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد

حسن زمانی در گفت و گو با پانا درباره آخرین وضعیت حضور قریب در جلسات هیات مدیره استقلال گفت: آقای قریب در هیچ کدام از جلسات حضور نداشته و ما هم بیشتر از این نمی توانیم صبر کنیم، او جلسات فعلی را قبول ندارد و حاضر نمی شود. از همین روی ما هم از وزیر ورزش و جوانان سلطانی فر خواسته ایم که کسی دیگری را جایگزین قریب کند که حالا باید دید در آینده چه اتفاقی می افتد.

وی درباره اینکه شاید وزیر نظرش بر روی مسایل دیگری باشد و قریب در استقلال بماند، اظهار کرد: بعید می دانم چنین اتفاقی بیافتد چرا که بیشتر از اینکه عدم حضور یکی از اعضای هیات مدیره در استقلال جایز نیست و بهتر است که هر چه زودتر فکری به حال این موضوع کرد.

زمانی در پاسخ به اینکه این اخرین فرصت به منصوریان است، اظهار کرد: بله ما با هم صحبت کردیم و قرار شد اگر کادرفنی استقلال نتواند در این دو بازی آخر نتیجه بگیرد از استقلال اخراج شوند، ما با منصوریان و کادرش تعارف نداریم و نتایج استقلال در حال حاضر برای ما اولویت اصلی است.

وی تاکید کرد: فکر می کنم در این شرایط انگیزه کادرفنی دوبرابر می شود و تلاش می کنم در این دو بازی نتیجه قابل قبولی بگیرد.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد علت عدم پرداخت حق و حقوق کادرفنی و دلخوری های پیش آمده عنوان کرد: کسی قرار نیست حق کسی را بخورد، اسپانسر باشگاه مبلغی پول به حساب باشگاه ریخت و از همین روی ما هم تصمیم گرفتیم طبق اولویت بندی که داشتیم ابتدا بازیکنان را شارژ مالی کنیم و در مرحله دوم که پول به حساب باشگاه ریخته شد به حساب کادرفنی واریز می کنیم و جای نگرانی هم وجود ندارد.

وی در پایان گفت: متاسفانه در همین چند وقت اخیر کمیته انضباطی با برخی حکم هایی که برای استقلال صادر کرده نسبت به ما کم لطفی کردند. البته هیچ کدام از آنها قابل قبول نیست از همین روی نماینده ما قرار است در مورد آنها صحبت کند امیدوارم این موضوع هم ختم به خیر شود، به هر روی اولویت اصلی برای همه ما شرایط استقلال است و امیدوارم هم با این تصمیماتی که گرفته شد این ناکامی ها از بین برود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار