درخواست طاهرخانی برای خروج مجلس از دور تسلسل طرح خواسته‌های خطابه‌ای

نماینده مردم تاکستان در مجلس گفت: تجربه آموخت که گفته‌های بسیار مجلسیان و برآورده نشدن آنها، اظهارات و خواسته‌های نمایندگان را بیشتر به بیان جدلی و خطابه‌ای تبدیل کرده است و صرفا کاری شده برای رفع مسئولیت و مجلس برای رهایی از این منش و روش و خروج از دور تسلسل که فلسفه وضع آن باید چاره‌اندیشی نکند.

کد مطلب: ۶۵۹۵۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، بهمن طاهرخانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، گفت: بیکاری وضعیت نابسامانی را در کشور به وجود آورده و باعث زیر سوال رفتن غرور و جایگاه جوانان شده است و تزریق مسکن‌های موقتی مثل وام‌های بی‌برنامه و بی‌هدف مشکل را حل نکرده است. باقی ماندن بیکاری مشکلات سیاسی، امنیتی و اجتماعی را برای کشور در پی دارد. دولت باید شرایطی را ایجاد کند که نمایندگان بتوانند جوابگوی مردم باشند.

این عضو کیمسیون حقوقی و قضایی مجلس خواستار اختصاص یارانه به بخش کشاورزی شد و افزود: کشاورزان کشور با مشکلات زیادی روبرو هستند. دولت باید در پرداخت پول کشمش تسریع کند. تامین آب مورد نیاز کشاورزی از سد طالقان به شدت مورد نیاز شهرستان تاکستان است.

وی تامین تسهیلات بانکی کم بهره برای جبران خسارت سرمازدگی که منجر به از بین رفتن 80 درصد محصولات کشاورزی شد را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار