بیش از 7 میلیارد ریال برای پروژه های آبرسانی رضوانشهر هزینه شد

مدیر امور آب و فاضلاب رضوانشهر هزینه پروژه های اجرا شده در بخش آب و فاضلاب هفته دولت در شهر پره سر این شهرستان را 7 میلیارد و یکصدو پنجاه میلیون ریال عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۵۹۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از گیلان،مهندس سید حسین کاظم زاده، بیان کرد: خط انتقال پلی اتیلن 250 میلیمتری از چاه شماره 3 به مخزن زمینی هزار متر مکعبی به طول دو هزارو یکصد متر به میزان 100 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
وی افزود : جهت تسهیل در اداره و کنترل تأسیسات اقدام به نصب سیستم های پیشرفته در مدار کرده ایم و در این راستا برای کنترل از راه دور تأسیسات آبرسانی شامل سه حلقه چاه آب و مخازن زمینی و هوایی و ایستگاه پمپاژ آب پره سر، مبلغ 50 میلیون تومان هزینه شده است.
کاظم زاده با اشاره به اصلاح شبکه آبرسانی در شهر رضوانشهر و پره سر گفت: جهت اصلاح شبکه آبرسانی به طول 2 هزارو دویست متر در سطح شهرهای رضوانشهر و پره سر با لوله های پلی اتیلن 90 و 110 مبلغ 80 میلیون تومان هزینه شده است.
وی همچنین با بیان این مطلب که توسعه شبکه آبرسانی از مهمترین نیاز های مردم در دو شهر رضوانشهر و پره سر بود گفت: توسعه شبکه آب بطول 4 هزار متر در شهر های رضوانشهر و پره سر با لوله های پلی اتیلن 75، 90 و 110 نیز مبلغ 80 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رضوانشهر در رابطه با شهرک شفارود پره سر و جدیدالتأسیس بودن این منطقه و نیاز مبرم به زیر ساخت های مربوطه گفت: مبلغ 75 میلیون تومان نیز برای توسعه شبکه آب این شهرک به طول یکهزار متر با لوله پلی اتیلن 160 اجرا و هزینه شده است.
کاظم زاده همچنین بیان کرد: جابجایی تأسیسات و شبکه آبرسانی شهر پره سر در محدوده جاده کنارگذر در حال احداث بطول 800 متر با لوله های پلی اتیلن 110، 160 و 200 نیز مبلغ 80 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.
همچنین به گفته وی برای ساخت و تکمیل پروژه ساختمان بهره برداری اداره آب و فاضلاب شهر پره سر با زیر بنای 250 متر مربع و در دو طبقه، مبلغ 250 میلیون تومان هزینه شده است.
طول شبکه آب رضوانشهر 120 کیلومتر با 6 هزار اشتراک و پره سر 60 کیلومتر با 4 هزار اشتراک می باشد. میزان ظرفیت تولید آب شرب در شهر رضوانشهر 90 لیتر و در پره سر 50 لیتر در ثانیه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار