رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی خبر داد:

آغازجشنواره مسابقات فرهنگی،ورزشی کارکنان دولت آذربایجانشرقی از11شهریور

رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی گفت : به مناسبت هفته دولت، شانزدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی در تبریز از 11 شهریور آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۶۵۹۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، رسول صادقی اظهار داشت: نشست هماهنگی برگزاری رقابتها با حضور نمایندگان دستگاهها برگزار شد و مقرر شد شانزدهمین جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی با حضور 40 تیم ورزشی برگزار شود.
وی دامه داد : شنبه 11 شهریور از ساعت 12 در سالن اقدمی تبریز مراسم افتتاحیه برگزار خواهد شد.
رییس هیات ورزش های همگانی آذربایجان شرقی افزود : جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی انتخابی کارکنان دولت آذربایجان‌شرقی در رشته‌های تنیس روی میز، فوتسال و والیبال در رده آقایان و طناب کشی ، دارت و آمادگی جسمانی برای بانوان برگزار خواهد شد و در مجموع 40 تیم در این دوره از رقابتها حضور خواهند داشت.
صادقی اهمیت دادن مدیران استان به ورزش در بین کارکنان دولت را خواستار شد و گفت: در جهت توسعه ورزش کارمندان و ترویج شادابی و نشاط در بین کارکنان دولت نیاز به برگزاری رقابتهای مختلف ورزشی است و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و کمیته ورزش کارکنان دولت هیات ورزشهای همگانی استان در راستای ایجاد این روحیه این دوره از رقابت‌ها را برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار