با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار؛

بهره‌برداری از سه طرح خدماتی و درمانی در شهرستان جلفا آغاز شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، بهره برداری از سه طرح خدماتی و درمانی با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا آغاز شد.

کد مطلب: ۶۵۹۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، این طرح ها شامل بخش ICU، بخش LDR ( زایمان پیشرفته) و بخش اعصاب و روان بیمارستان ساجدی هادی شهر بود که امروز بهره برداری رسید.

بخش ICU با چهار تخت و در رزمینی به مساحت 220 متر مربع و با هزینه ای بالغ 16 میلیارد ریال و بخش LDR یا بخش زایمان پیشرفته در 120 متر مربع در دو اتاق مجزا با هزینه ای بالغ بر 4 میلیارد و 500 میلیون ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین بخش اعصاب و روان بیمارستان دکتر ساجدی هادی شهر با 420 متر مربع و 7 تخت با امکانات و ابزار مجهز مطابق با استانداردهای حوزه بهداشت و درمان در اختیار بیماران این بخش قرار گرفت.

همچنین بهره برداری از میدان خاکی تنیس هادی شهر با 660 میلیون ریال هزینه و یک واحد پرورش مرغ محلی با 500 میلیون ریال هزینه آغاز شد.

در طول هفته دولت سال 96 ده ها طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در شهرها و روستاهای شهرستان جلفا بهره برداری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار