هادی طباطبایی در گفت و گو با پانا:

استقلال به بن‌بست خورده/ تصمیم هیات مدیره نباید رسانه ای می‌شد

پیشکسوت استقلال معتقد است نباید تصمیم های داخلی هیئت مدیره استقلال رسانه ای می‌شد تا فشار روی منصوریان بیشتر نشود.

کد مطلب: ۶۵۸۷۱۴
لینک کوتاه کپی شد

هادی طباطبایی در گفت و گو با پانا درباره شرایط استقلال و فرصت دو بازی به منصوریان از سوی هیئت مدیره گفت: به نظر من اعضا هیات مدیره به هیچ عنوان کار درستی انجام ندادند که موضوع دو بازی فرصت داشتن منصوریان را رسانه ای کردند؛ چرا که شاید برخی بازیکن ها در ترکیب استقلال باشند که از ادامه کار با منصویان ناراضی هستند و با رسانه ای شدن این تصمیم کار مثبتی برای تیم انجام ندهند تا سرمربی برکنار شود.

وی ادامه داد: منصوریان در سال گذشته هم البته در نیم فصل اول عملکرد خوبی نداشت و تیمش در نیم فصل دوم راه افتاد؛ اما با فشاری که در مدت اخیر ایجاد شده است این عدم نتیجه گیری قابل پیش بینی بود. به هر حال در یک کار گروهی تنها یک نفر مقصر نیست اما شرایط استقلال هم اکنون به گونه ای پیش می رود که همه ناکامی های تیم را تنها یک نفر می دانند.

طباطبایی افزود: فصل گذشته منصوریان با یک تیم جوان در آخر فصل نتیجه خوبی گرفت، اما امسال اگر می خواست موفق شود باید تغییر روش می داد و تاکتیک تیمش را قوی می کرد نه اینکه به ستاره های نام دار تیمش تیکه کند. متاسفانه خیلی وقت ها بازیکنان اسم دار نمی توانند برای یک تیم موفقیت ایجاد کنند از همین رو به مشکل برمی خورند. به هرحال تصمیم گیرنده نهایی باشگاه است و آنها هم مسلما تحت فشار هستند و سعی می کنند تیمشان هر چه زودتر به نتیجه برسد اما مشکل ما با رسانه ای کردن این تصمیم است، ما نباید سرمایه های ملی خودمان را بسوزانیم، به هرحال منصوریان مربی جوانی است و نیاز به فرصت دارد اما با این تصمیم تنها فشار بر روی او دو برابر می شود.

وی در پایان به نتایج این تیم اشاره کرد و گفت: استقلال به بن بست خورده و بر روی دور باخت افتاده است، در این شرایط همه باشگاه باید یاری کنند تا این تیم خودش را پیدا کند و به ثبات برسد، امیدوارم این تصمیماتی که در روزهای آینده گرفته می شود به سود استقلال باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار