کلنگ احداث پروژه 6 کلاسه خیری/ افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای انورآباد

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فنوج در جنوب استان سیستان و بلوچستان گفت: در چهارمین روز از هفته دولت وبا حضور مسئولین استانی، شهرستانی و خیرتهرانی کلنگ احداث یک باب مدرسه دخترانه 6کلاسه، متوسطه دوره اول در شهرستان فنوج به زمین زده شد.

کد مطلب: ۶۵۸۴۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، فرماندار فنوج در این مراسم گفت: کار خیرین در رشد و تعالی افراد و جامعه موثر است و هزینه هایی که خیرین مدرسه ساز می پردازند، رشد و نمو دانش آموز را بعنوان عضو مطلوب جامعه به دنبال دارد.

ضیاءالحق هاشم زهی دانش آموزان را نقش آفرینان جامعه عنوان کرد و افزود: خدمت به جامعه تعلیم و تربیت در راستای اصلاح جامعه می باشد چرا که نیروی مورد نیاز جامعه ما در دامان این نهاد فرهنگی رشد و نمو پیدا می کند.

معاونت مشارکتهای مردمی اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس استان هم با اشاره به فعالیت های خیرین در استان سیستان و بلوچستان افزود: اکنون ما ۳۱۷پروژه خیری در دست اقدام داریم که از این تعداد۴۰پروژه در هفته دولت و ۸۳ پروژه دیگر همزمان با شروع سال تحصیلی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر آموزش و پرورش فنوج گفت: با وجود کمبود فضای آموزشی در استان پروژه های نیمه تمام زیادی وجود دارد که با پای کار آمدن خیرین ان شاالله بزودی تکمیل خواهند شد.

عبدالحمید اربابی با بیان مشخصات این پروژه، عنوان کرد: این پروژه شش کلاس با زیر بنای 350متر مربع در زمینی به ابعاد200متر مربع با هزینه بالغ بر ۲۶۸میلیون تومان توسط خیر تهرانی ساخته می شود.

وی تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز پرچمداران فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی هستند که تاثیر کار آنها در جامعه قابل لمس خواهد بود.

اربابی ادامه داد: کار مدرسه سازی تأثیر پایداری در تربیت نسل انسان دارد و اثر آن برای همیشه ماندگار است.

مدیر آموزش و پرورش فنوج همچنین از افتتاح مدرسه دو کلاسه روستای انورآباد خبر داد و اظهار داشت :این پروژه با زیر بنای۷۵متر با اعتباری بالغ بر۱۶۰میلیون تومان در زمینی به مساحت ۲۰۰۰مترمربع بصورت مشارکتی ساخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته کلنگ احداث ۱۰ پروژه خیری در شهرستان فنوج به زمین زده شده که تعدادی از آنها همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به بهره برداری خواهد رسید.

خیر تهرانی خدمت به جامعه تعلیم و تربیت را لذت بخش عنوان کرد و گفت: امیدوارم با انجام این گونه امور بتوانم گامی هر چند کوچک در راستای رشد، ترقی و اعتلای جامعه تعلیم و تربیت ایران عزیزمان برداشته باشم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار