کنسرت کاوه آفاق 25 شهریور در محوطه باز برج میلاد

کاوه آفاق جدیدترین کنسرت خود را در تاریخ 25 شهریور در دو سانس در محوطه باز برج میلاد روی صحنه خواهد برد.

کد مطلب: ۶۵۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، کاوه آفاق این روزها در تدارک انتشار آلبوم دوم خود «شال» است، وی درباره این کنسرت و اجرای زنده‌اش در اواخر تابستان امسال گفت: مدت زمان زیادی بود که به فکر اجرایی در فضای باز بودیم و به لطف مسئولان برج میلاد این اتفاق رخ داد و جدیدترین کنسرتم را در فضای باز روی صحنه خواهم برد و برنامه ریزی های زیادی نیز برای این کنسرت تدارک دیده ام.

خواننده آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» در ادامه افزود: راستش از لحاظ روحی به دلیل اتفاقی که براییکی از خواننده‌های رپ محترم کشورمان و مسائل حقوقی که پیش آمده شرایط خوبی ندارم و امیدوارم هر چه زودتر این ماجرا به خیر و خوشی تمام شود. این موضوع کل جامعه هنری کشور را تحت تاثیر خود قرار داده است و امیدوارم با اندیشه و تلاش مسئولان محترم، این ماجرا به خیرو خوشی تمام شود.

آفاق افزود: با تمام وجود برای این خواننده و هنرمند غمگینم و این اتفاقات به شدت روی روحیه من تاثیر گذار است و دوست دارم به نوعی در به اتمام رسیدن این پرونده نقشی داشته باشم. قطعا جامعه موسیقی کشور برای نجات آن دوست هنرمند هر کاری از دستش بربیاید انجام خواهد داد.

کاوه آفاق دومین آلبوم رسمی خود را در تلاش است در ماه های آینده روانه بازار موسیقی کشور کند و اخبار و اطلاعات آن به زودی در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

محمد حسین توتونچیان تهیه کننده کنسرت کاوه آفاق در تهران است و بلیت فروشی این کنسرت در سایت «ایران کنسرت» آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار