تکواندو قهرمانی نونهالان جهان/ به روز رسانی می شود

امیر محمدی و وسیله بر حذف شدند

2 نفر از 5 نماینده امروز تکواندو ایران از دور رقابت ها کنار رفتند.

کد مطلب: ۶۵۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ سومین روز از رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان جهان که به میزبانی شرم الشیخ مصر در حال پیگیری است امروز با حضور 5 نماینده ایران روی تاتامی دنبال خواهد شد.

در دو روز ابتدایی رقابت ها کاروان ایران 3 مدال بدست آورده بود که هر سه مدال نتیجه کار دخترهای ایرانی بود. معصومه رنجبر، غزل سلطانی ( طلا )، مبینا کولی‌وند (نقره) مدال آوران ایران تا پایان روز دوم هستند.

گزارش لحظه به لحظه مسابقات 5 وزن تکواندو نونهالان جهان را در زیر می خوانید:

گروه دختران

44- کیلوگرم - مریم وسیله بر

از مرحله یک هشتم نهایی وارد رقابت ها شد و در اولین گام با چایما تومی از تونس مبارزه خواهد کرد و در نهایت با قبول شکست 15 بر 11 حذف شد.

55- کیلوگرم - نازنین تنکابنی

پس از استراحت در دور اول، در یک هشتم نهایی با لین ابوحسین از اردن روبرو شد و این تکواندو کار را به راحتی 19 بر صفر شکست داد.

59- کیلوگرم - یلدا رنجبر

مسابقات این وزن هم از مرحله یک هشتم نهایی آغاز شد، ایاها گولوزاده از آذربایجان اولین حریف رنجبر بود که در پایان نماینده ایران 29 بر 14 به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

گروه پسران

41- کیلوگرم - امیرمحمد امیرمحمدی

در مرحله یک شانزدهم نهایی با اقتدار و با نتیجه 28 بر 11 مازن الهوساری از مصر را شکست داد. او در یک هشتم نهایی با شامیل مگمدوف از روسیه مبارزه کرد و با نتیجه 10 بر 8 شکست خورد تا از گردونه رقابت ها حذف شود.

45- کیلوگرم - امیرارسلان خانزاده

پس از استراحت در یک شانزدهم نهایی، در مرحله یک هشتم در جدالی جذاب و پرامتیاز 40 بر 21 اريك نينو از مکزیک را شکست داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار