محسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه امام حسین (ع) شد

نماینده ولی فقیه در سپاه، در حکمی حجت الاسلام والمسلمین محسن زاده را به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) منصوب کرد.

کد مطلب: ۶۵۸۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و جمعی از فرماندهان و مربیان دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در این مراسم با برشمردن نقش، اهمیت و جایگاه دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) در عملکرد دوران خدمت پاسداران اظهار کرد: خدمت کردن در تمام ارکان سپاه اهمیت دارد، اما ویژگی خدمت در دانشگاه امام حسین(ع) این است که در این دانشگاه دانشجویانی رشد و پرورش می یابند که تا سی سال خدمتی خود از محفوظات و آموخته های این دانشگاه بهره خواهند جست.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهار عامل استاد، محتوای آموزشی، مدیریت و محیط را از عوامل مهم و موثر در فرایند نظام آموزشی برشمرد و اظهار کرد:، یکی از نقیصه های نظام آموزشی بشر، تک بعدی بودن اساتید است، اساتیدی که به علوم وحیانی اعتقادی ندارند و فقط هر چیزی را که قابل لمس و تجربه باشد می پذیرند؛ متاسفانه این قبیل اساتید در جامعه اسلامی ما نیز رشد یافته اند، به همین دلیل تربیت نسلی انقلابی نیازمند برخورداری از اساتید انقلابی و ولایی است.

وی افزود: در نظام آموزشی ما نیز محتوا همان ترجمه علوم تجربه ای غرب است. اگر رویکرد انقلابی بر محتوا حاکم نباشد وعلوم محض را با نگاه الهی و درک عظمت پروردگار در آفرینش نبینیم، این علوم نیز به کفریات و ضلالت منجر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی رکن سوم امر آموزش را مدیریت عنوان کردو گفت: انقلابی ترین افراد مراکز آموزشی باید مدیران آن مراکز باشند.

وی چهارمین عامل رشد در امر تعلیم و تربیت را محیط عنوان و تصریح کرد: محیط باید گونه ای باشد که متربی ناخوداگاه به سمت رشد و تعالی حرکت کند.

در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام و المسلمین نصرت اله شمس اللهی تقدیر و و حجت الاسلام و المسلمین محسن زاده با عنوان یک چهره دانشگاهی و اهل تحقیق و پژوهش به سمت مسئول نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) منصوب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار