کشتی آزاد قهرمانی جهان/

پلنگ جویبار طلایی شد

حسن یزدانی تنها مدال آور ایران در شب اول قهرمانی جهان بود.

کد مطلب: ۶۵۷۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی پانا؛ مسابقات چهار وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان از ظهر امروز جمعه در شهر پاریس فرانسه در حال برگزاری است.

گزارش لحظه به لحظه عملکرد ملی پوشان ایران در 4 وزن اول را در زیر می خوانید :

57 کیلوگرم - رضا اطری

رضا اطری در اور اول مقابل زهیر ال اوراکی از فرانسه با نتيجه 6 بر يك به پيروزي رسيد وي در دور بعد مقابل توماس گیلمان از آمریکا با نتيجه 3 بر صفر شكست خورد و با توجه به حضور اين حريف در ديدار فينال اطري راهي گروه بازنده ها شد. در این گروه هم اطری در همان دیدار اول به نماینده اوکراین باخت از دور رقابت ها کنار رفت.

61 کیلوگرم - بهنام احسان پور

بهنام احسان پور در دور اول هان سونگ کیم نایب قهرمان سال 2017 آسیا از کره شمالی را در يك كشتي سخت با نتيجه 5 بر 3 شكست داد وي در دور بعد مقابل یولیس بونه رودریگوئز دارنده مدال برنز جهان و نفر پنجم المپیک از کوبا با نتيجه 7 بر 2 مغلوب شد و با توجه به شكست اين كشتي گير كوبايي مقابل حاجي علي اف قهرمان جهان از آذربايجان، احسان پور از دور رقابت ها كنار رفت.

86 کیلوگرم - حسن یزدانی

یزدانی پس از استراحت در دور اول، با عظمت دولت بیکوف نایب قهرمان قزاقستانی آسیا روبرو شد و با اقتدار 12 بر 2 به پیروزی رسید. یزدانی در دور سوم با پیتر یانولوف از مولداوی دارنده مدال نقره بازی های اروپایی کشتی می گیرد. در دومین دیدار با نتيجه ١٠ بر ٠ پيتر يانولوف از مولداوي را شكست داد و راهي مرحله يك چهارم نهايي شد. در گام سوم الكساندر گوستيف از آذربايجان را با همین نتیجه ضربه فنی کرد تا به نیمه نهایی برسد. با نتيجه ٤ بر ٠ ولاديسلاو واليف از روسيه را شكست داد و فيناليست شد.

در فینال با نتيجه ١٠ بر ٠ بوريس ماكوف از اسلواكي را شکست داد و به مدال خوش رنگ طلا رسید.

125 کیلوگرم - یداله محبی

دورم سوم »» با نتیجه ٥ بر ٤ و با ناداوري مغلوب گویازدونفسکی از آمریکا شد؛ حالا او هم باید در لیست انتظار قرار بگیرد و برای کسب مدال برنز امیدوار به فینالیست شدن این آزادکار آمریکایی باشد.

دور دوم »» با نتیجه ٦ بر ٢ آلن زاسایف از اوکراین را شکست داد و راهی دور سوم شد.

دور اول »» مقابل داوید مودزمانشویلی نایب قهرمان المپیک 2012 از ازبکستان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. وی در دور دوم با آلن زاسایف نایب قهرمان جهان از اوکراین روبرو می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار