مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی اعلام کرد:

مجوزی برای عرضه «بازی تاج و تخت» در نمایش خانگی صادر نشده است

مدیرکل نمایش خانگی سازمان امور سینمایی،سمعی و بصری در واکنش به تبلیغات یکی از شرکت‌ها در استفاده از بازیگر سریال «بازی تاج و تخت»؛ عرضه اینگونه آثار را غیرقانونی عنوان کرد.

کد مطلب: ۶۵۷۶۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، حسین پارسایی مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی در خصوص استفاده یکی از شرکت‌های فعال در حوزه vod از تصویر بازیگر سریال «بازی تاج و تخت» با رد اعطای مجوز برای عرضه این سریال اظهار داشت: سريال «بازي تخت و تاج« مجوز ندارد، رايت آن هم خريداري نشده و اساسا اين سريال و آثار مشابه علاوه بر محتواي نامناسب با توجه به قوانين كپي رايت نیز غير قابل خريداري براي عرضه در ايران هستند.
وی تصریح کرد:هيچ سايتي از جمله سایت فيلميو مجاز به عرضه این اثر و یا استفاده تبلیغاتی از سریال و آثار مشابه نيست و هيچ مجوزي هم از سوي دفتر نمايش خانگي سازمان سینمایی برای این منظور صادر نشده است. بنابراين بارگزاري اين قبيل آثار تخلف آشكار است.
مدیرکل نمایش خانگی سازمان سینمایی تاکید کرد:با توجه به توضیحات ارائه شده،به استناد ماده ٢ قانون نحوه مجازات مجموعه قوانين و مقرارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مصوبه مجلس شوراي اسلامي از طريق مراجع ذيربط پيگيري و برخورد خواهد شد.
پارسايي در خاتمه اظهار داشت: كليه سايت‌ها و موسسات vod داراي مجوز، موظف هستند همچون ساير موسسات ويدئو رسانه براي محتواي آثار برابر قوانین و مقررات از دفتر نمايش خانگي سازمان سينمايي پروانه نمايش دريافت كنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار