در گفت و گو با پانا؛

ذوالقدر:حتما رئیس جمهوری ظرف چند روز آینده سخنگویی دولت را مشخص می کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:به طور قطع رئیس جمهوری ظرف چند روز آینده فرد مورد نظر برای احراز پست سخنگویی دولت را مشخص می کند و شاید در انتخاب فرد مذکور نیازمند زمان هستند.

کد مطلب: ۶۵۷۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار پانا در ارزیابی عملکرد محمدباقر نوبخت به عنوان سخنگوی دولت اظهار کرد: آقای نوبخت مشکل خاصی در پست سخنگوی دولت نداشت و ما نمایندگان بیشتر از منظر تعامل با مجلس شورای اسلامی به عملکرد وی می نگریم در پست رئیس سازمان برنامه و بودجه تعامل خوبی با مجلس در مورد برنامه ششم توسعه داشت و هیچ وقت این طور نبود که غیر قابل دسترس باشد و همیشه در مواقع تصویب بودجه و برنامه ششم در صحن مجلس حضور داشت و تعامل خوبی با نمایندگان مجلس داشت و مشکل خاصی وجود نداشت .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: اخیرا هم در فراکسیون قرآن کریم جلسه خوبی با آقای نوبخت داشتیم و قول مساعدت برای فعالان قرآنی ، تامین هزینه های فرهنگی مساجد و دغدغه های مقام معظم رهبری در این حوزه داد.

وی درباره ویژگی های سخنگوی دولت تصریح کرد: سخنگوی دولت باید روابط عمومی خوبی داشته باشد و بتواند مسائل را به خوبی نقل قول کند تا به این ترتیب بتواند پیام های مهم دولت را به مردم انتقال دهد اما رئیس جمهوری صاحب اختیار است تا شخص شایسته ای را برای احراز این پست انتخاب کند .

ذوالقدر ادامه داد: سخنگوی دولت کسی است که با مردم در ارتباط است و باید توانمندی لازم برای انتقال پیام های دولت به مردم را داشته باشد .

وی گفت: مسئله تعیین سخنگوی دولت مربوط به نمایندگان نیست و در حیطه اختیارات رئیس جمهوری است و خود ایشان می توانند با تشخیص درست خود بهترین گزینه را برای این پست انتخاب کند .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تیم رسانه ای دولت یازدهم در ابتدای کار مقداری ضعیف عمل کرد اما در اواخر دولت یازدهم فعال شد و از حالت انفعال خارج شد و در یکسال آخر دولت یازدهم از قبل بسیار بهتر شده بود و انچه را که باید از فعالیت های دولت بازتاب می داد را به خوبی به افکار عمومی انتقال می داد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار