با حضور مسئولان استانی و اعضای شوراهای اسلامی؛

مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر اردبیل برگزار شد

با حضور مسئولان استانی و اعضای شوراهای اسلامی دوره چهارم و پنجم مراسم تحلیف پنجمین دوره شورای شهر اردبیل در فرمانداری اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۷۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در مراسم تحلیف پنجمین دوره شوراهای اسلامی اردبیل اظهارداشت: هم اکنون اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل رسالتی بسیار خطیر و حساس در خدمت به مردم و توسعه و آبادانی شهر اردبیل دارند و باید در این زمینه به دور از هرگونه حاشیه به فکر خدمت به مردم باشند تا اردبیل در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرد .

ناصر تصیری با اشاره به اینکه تغییرات در عرصه مدیریت امری عادی و طبیعی است افزود: مهم این است که در طول خدمت و پستی که وجود دارد مسئولان چه دستاوردی برای مردم و منطقه خود داشته باشند و نباید مدیری موقع رفتن مورد تخریب قرار گیرد .

وی بیان کرد: انتظار می‌رود اعضای این دوره شوای اسلامی شهر اردبیل با تعامل و وحدت و همدلی و تصمیم گیری اساسی ظرفیت‌های شهر اردبیل را شکوفا کنند و بتوانند با برنامه‌ریزی‌های منسجم و هدفمند مطالبات مردم اردبیل را در عرصه‌های مختلف تحقق بخشند .

گفتنی است:در این مراسم اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اردبیل مراسم تحلیف را برگزار و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار