معاون آموزشی وزارت بهداشت مطرح کرد

ایران سرآمد علم پزشکی در منطقه است / گسترش امکانات درمانی تا نقاط دوردست

خبرگزاری پانا:معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امروز به برکت انقلاب از نظر امور پزشکی در منطقه سرآمد هستیم و قادریم بسیاری از نیازهای درمانی مردم را در داخل کشور برآورده سازیم.

کد مطلب: ۶۵۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهرام عین‌اللهی در دومین نشست سراسری هیئت‌های علمی اجرایی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور که در قم برگزار شد اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی دارای پشتوانه‌های قوی از جمله خون پاک شهداست.

وی افزود: این خون‌های پاک مسئولیت و وظیفه عموم مردم را در حراست از انقلاب و ارزش‌های آن سنگین‌تر می‌کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه ایران اسلامی طی سال‌های پس از انقلاب پیشرفت‌های فراوانی داشته است عنوان داشت: با وجود تهدیدات و تحریم‌های دشمنان جوانان این مرز و بوم توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری دست یابند.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب و تلاش‌های مجاهدت‌گونه پزشکان و سایر پرسنل درمانی کشور، از نظر امور پزشکی در منطقه سرآمد هستیم و قادریم بسیاری از نیازهای درمانی مردم را در داخل کشور برآورده سازیم به طوری که افراد کمی برای درمان به خارج از کشور اعزام می‌شوند.

عین‌اللهی با تاکید بر ایجاد و توسعه فضاهای علمی و آموزشی در نقاط مختلف کشور در راستای پیشرفت و آبادانی بیشتر ایران ابراز کرد: توسعه عدالت از نتایج رشد فعالیت‌های آموزشی در سراسر کشور است و این استراتژی موفق در قالب رشته‌های پزشکی در نظام اسلامی ایران به مرحله اجرا درآمده و گسترش امکانات درمانی را حتی در نقاط دور دست در پی داشته است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هیئت‌های علمی دانشگاه‌ها را از جمله ارکان مهم آموزش دانست و افزود: امروز اعضای متدین، متعد و دارای بنیه علمی بالا در دانشگاه‌ها موجب به دست آمدن موفقیت‌های فراوان در کشور شده‌اند.

وی گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اهداف متعددی را دنبال می‌کند که یکی از اصلی‌ترین آنها جذب پرسنل متعهد، متدین و عالم است؛ در این میان برگزاری دوره‌های آموزشی مانند طرح معرفت در مسیر ارتقاء سطح بینش اسلامی و معرفتی اساتید تاثیر فراوانی دارد.

عین‌اللهی با بیان اینکه اساتید متدین می‌توانند دانشجویانی فرهیخته و دین‌دار را تربیت کنند عنوان داشت: به این ترتیب افرادی با شخصیت فرهنگی و دینی بالا برای تداوم مسیر انقلاب و نظام اسلامی پرورش می‌یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار