نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد :

آشنایی های سطحی قبل ازدواج عامل اصلی طلاق /لزوم مشاوره های قبل ازدواج

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: باید در سازمان های فرهنگی برنامه های مشاوره ای فعال شوند تا جوانان برای رسیدگی به امور مربوط به ازدواج به کارشناسان و روان شناسان این مراکز مراجعه کنند.

کد مطلب: ۶۵۷۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار با فعالان عرصه ازدواج استان گفت: یکی از مهم ترین بحث های جامعه امروزی، بحث ازدواج جوانان است و متاسفانه بیشتر این ازدواج ها چون بدون بررسی صورت می گیرند در نتیجه منجر به طلاق می شوند به طوری که بیشتر ازدواج هایی که منجر به طلاق شده از روی آشنایی سطحی جوانان در محیط بیرون انجام گرفته اند.
وی افزود : باید در سازمان های فرهنگی برنامه های مشاوره ای فعال شوند تا جوانان برای رسیدگی به امور مربوط به ازدواج به کارشناسان و روان شناسان این مراکز مراجعه کنند.
امام جمعه تبریز اظهار کرد : جوانان در حال از دست رفتن هستند و اگر دقت و برنامه ی ریزی و کتنرل دقیق بر روی آن ها نباشد،جوانان از دست خواهیم داد.
وی اضافه کرد : ما با برنامه ی ریزی صحیح می توانیم جوانان را به دست بیاوریم و تحصیل و تربیت جوانان نیز مواردی تاثیر گذار برای ازدواج می باشد.

آل هاشم با اشاره به اهمیت تربیت جوانان گفت : اگر در مساجد فعالیت های فرهنگی و متنوع انجام بگیرد جوانان به بهترین شکل آگاه می شوند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار