نماینده تهران: برخی از وزرا برند بین المللی هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد مثبت برخی از آقایان وزرا که دوباره معرفی شده بودند باعث شد که وزرای پیشنهاد شده برای دولت دوازدهم رأی بالایی کسب کنند .

کد مطلب: ۶۵۷۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد

طیبه سیاوشی شاه عنایتی در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: رأی اعتماد بالای مجلس به وزرای دولت دوازدهم باعث می شود که آنها پاسخگو باشند البته باید بدانیم پاسخگو در قبال چه مسئله ای و باید توانایی ها و امکانات در اختیار وزرا هم سنجیده شود .

وی افزود: وعده ها و قول هایی که توسط وزرا داده می شود باید اجرایی شود نه اینکه فقط کلنگ پروژه ای را بر زمین بزنند برای اینکه رأی یک نماینده را داشته باشند و او را دلخوش کنند و پس از 10 سال هیچ اتفاقی نیافتد .

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سطحی از رأی اعتماد بالا می تواند یکسری از نیاز های واقعی مردم را به نحوی برطرف کند.

سیاوشی اضافه کرد: تلاش های دولت برای صحبت و رایزنی با نمایندگان و همچنین عملکرد مثبت برخی از آقایان وزرا که دوباره معرفی شده بودند باعث شد که وزرای پیشنهادی برای دولت دوازدهم رأی اعتماد بالایی را کسب کنند .

وی تصریح کرد: امیدواریم وزرا بتوانند در تعامل با مجلس شورای اسلامی کار مردم را پیش ببرند. افرادی مانند آقای ظریف، زنگنه، آخوندی و قاضی زاده هاشمی کسانی هستند در حوزه تخصصی خود شاخص این کشور هستند و رئیس جمهوری نیز در مورد این وزرا گفتند که برخی از این آقایان برند بین المللی هستند و تلاش های آنها در چهارساله خدمتی که داشته اند باعث کسب رأی اعتماد بالای آنها شد و نمایندگان مردم به این ها اعتماد کردند .

سیاوشی شاه عنایتی خاطرنشان کرد: مهمترین وجه مجلس دهم این است که حامی دولت است و وزرای پیشنهادی نیز با توجه به تجربیات ارزنده ای که داشتند افراد موفقی بودند و توانستند این رأی اعتماد بالا را از مجلس کسب کنند .

وی خاطرنشان کرد: بر اساس وعده رئیس جمهوری در مورد کابینه فراجناحی کم و بیش می توان گفت که این کابینه فراجناحی بود اما از برخی جناح ها بیشتر و از برخی دیگر از جناح ها کمتر استفاده شده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار