اختتامیه جشنواره قرآنی درقیامدشت

اختتامیه جشنواره قرآنی ناحیه مالک اشتر قیامدشت با حضور امام جمعه، فرماندهان بسیج و مردم متدین شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۵۶۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام محمد حسین امیری امام جمعه قیامدشت در این مراسم که با حضور جمعی از فرماندهان بسیج ناحیه مالک اشتر و مردم شهرک برگزار شد، با اشاره به اهمیت قرآن اظهار داشت: یکی از مواردی که در زندگی ما به عنوان یک مسلمان کمتر بدان توجه می شود تلاوت قرآن به عنوان کتاب دینی ما و تعمق در آیات آن است.
وی در ادامه افزود: به همین دلیل است که کمتر این کتاب آسمانی در زندگی ما جا دارد. در حالی که خداوند حكیم در این مورد می فرماید: ای مردم، از سوی پروردگارتان موعظه و اندرزی برای شما آمد، كلامی و قرآنی كه مایه شفای بیماری دل ها و روان ها است و چیزی كه مایه هدایت و راهنمایی است و رحمت برای مومنان است.
امام جمعه قیامدشت در خصوص اجر قرآن خواندن بیان کرد: انسان در زندگی گاه دچار گناه و لغزش های كوچك و بزرگ می شود كه برخی از آنان كفاره دارد، تلاوت قرآن كفاره گناهان است. خواندن قرآن كفاره گناهان، سپر آتش و امان از عذاب الهی است.
وی خاطر نشان کرد: قرآن قدرت و نیروی عظیمی است برای كسی كه آن را دوست بدارد و بنا و ساختمان محكمی است كه پایه های آن منهدم نمی گردد و قرآن قدرتی است كه پیروان و یارانش شكست ناپذیرند و دریایی است كه اعماقش را نمی توان درك نمود.
حجت الاسلام امیری با دعوت مردم به تلاوت هر روزه قرآن، افزود: خانه های خود را با تلاوت قرآن نورانی كنید؛ خانه ای كه زیاد در آن قرآن تلاوت شود خیر و بركتش فزونی یابد به اهلش فراخی رسد و نورش به اهل آسمان روشنایی دهد؛ بدان سان كه ستاره های آسمان به اهل زمین، روشنایی دهند.
/خبرنگار:فاطمه خلیل پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار