تبریک شمخانی به فرمانده کل ارتش و جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح

دریابان شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب فرمانده کل ارتش و جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح را تبریک گفت.

کد مطلب: ۶۵۶۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، متن پیام صادر شده خطاب به فرمانده جدید کل ارتش بدین شرح است:

امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی

ارتقاء درجه و انتصاب شایسته جنابعالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک می گویم .
یقیناً در این دوره از عمر پر برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، تجارب ارزشمند و همت ستودنی شما در کنار تلاش مجموعه فرماندهان و کارکنان، منشاء تحول و شکل گیری افتخارات جدید در ارتش حزب الله خواهد شد وفصل نوینی در پاسداری از مرز های ایران اسلامی و ارتقای آمادگی های دفاعی برای ارتش همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران رقم خواهد زد.

امید است در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و راهبری داهیانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی، موفق و سربلند باشید.

متن پیام صادر شده خطاب به جانشین جدید رییس ستاد کل نیروهای مسلح:

امیر سر لشکر عطاءالله صالحی

با اهداء سلام

انتصاب شایسته جناب عالی از سوی فرماندهی معظم کل قوا به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را صمیمانه تبریک می گویم .
تجارب ارزشمند جناب عالی در ایام دفاع مقدس و پس از آن در سطوح عالی مدیریت های ستادی، به ویژه فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امتیازات شایسته ای را در شما گرد آورده که امید می رود در سمت جدید منشاء برکات فراوان برای مجموعه نیروهای مسلح کشور شده و موجب افزایش بیشتر همکاری ها و هم افزایی های مؤثر گردد.

ضمن سپاسگزاری از حضور و مشارکت ارزشمند جنابعالی در جلسات شورای عالی امنیت ملی ،آرزومندم در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و راهبری داهیانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای مد ظله العالی، موفق و سربلند باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار