استاندار قم:

لباس دانش آموزان از فروشندگان قمی تهیه شود/ بهسازی آسفالت مدارس

استاندار قم با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و ضرورت تهیه لباس دانش آموزان از فروشندگان قمی گفت: شهرداری نسبت به واحدهای آموزشی که باید آسفالت آن‌ها انجام شود تا قبل از شروع سال تحصیلی اقدام کند.

کد مطلب: ۶۵۶۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، سیدمهدی صادقی در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به تأیید 16 وزیر از سوی مجلس شورای اسلامی برای تشکیل کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: تعامل خوبی نمایندگان مجلس برای تأیید وزرای دولت دوازدهم داشتند امیدواریم که وزرا نیز کار خود را باقدرت و دقت بیشتری آغاز کنند.

وی با اشاره به‌پیش روی بودن هفته دولت گفت: اقدامات خوبی در سطح استان انجام‌شده است که امیدواریم مورد رضایت مردم واقع شود.

استاندار قم با اشاره به پیشرفت 2.5 درصدی سوادآموزی استان نسبت به سال 90 خاطرنشان کرد: تلاش خوب و همکاری‌های که با مجموعه سوادآموزی استان صورت گرفته این توفیق حاصل‌شده است.

صادقی با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش برای ایجاد زیرساخت‌های آموزشی ادامه داد: مباحثی که اولویت‌دار هستند باید در دستور کار فوری قرار بگیرند.

وی تأمین لباس دانش آموزان از تولیدکنندگان قمی را مورد توجه قرار داد و گفت: درراستای اقدامات اقتصاد مقاومتی تهیه لباس از درون استان انجام شد، این‌یک تجربه است که در سال‌های آتی نیز به همین نحو عمل شود تا اقتصاد مقاومتی تحقق یابد.

استاندار قم با اشاره به‌ضرورت ترمیم آسفالت حیاط مدارس تصریح کرد: شهرداری نسبت به واحدهای آموزشی که باید آسفالت آن‌ها انجام شود تا قبل از شروع سال تحصیلی باید اقدام کند، ما به هر میزان در جهت ارتقای سطح کیفی آموزشی داشته باشیم بهتر می‌توانیم نسل‌های آینده را تربیت کنیم.

سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعی شهرداری قم نیز در این جلسه با اشاره به طرح استقبال از مهر در بازگشایی مدارس اظهار داشت: سال گذشته طرحی داشتیم که بر اساس آن بیش از 50 طرح زیباسازی در اطراف و ورودی‌های مدارس اجرا شد در داخل مدارس نیز علاوه بر آسفالت حیاط مدارس توانستیم در باغچه‌های مدارس اقدامات خوبی به لحاظ کاشت درخت داشته باشیم.

وی بابیان اینکه از 20 شهریورماه اقدامات اجرایی لازم را شروع می‌کنیم، گفت: در زمینهٔ تکمیل آسفالت حیاط مدارس باید کارهای جدی صورت بگیرد تا بسیاری از مدارسی که از آسفالت مطلوبی برخوردار نیستند آماده برای بازگشایی باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار