مراسم طرح همیاران پلیس در آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل برگزار شد

خبرگزاری پانا: مراسم طرح همیاران پلیس در مدرسه راهنمایی آموزگار ناحیه 2 اردبیل، با حضور مدیر كل آموزش و پرورش استان و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل در مدرسه راهنمایی آموزگار ناحیه 2 اردبیل برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۵۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، احمد محمودزاده در این مراسم با اشاره به چشم انداز سند تحول بنیادین گفت: مجموعه آموزش و پرورش بر اساس آموزه های قرآن، ائمه معصومین(ع) و پیامبر اكرم (ص) به بحث های اعتقادی،مذهبی،اجتماعی،سیاسی و فرهنگی می پردازد و معلمان عهده دار این امر خطیر هستند تا دانش آموزانی مسئولیت پذیر و معتقد به دین اسلام تربیت كنند.

مدیرکل آموزش وپرورش اردبیل افزود: مدرسه به عنوان كانون تربیتی و معلم، محور این تحول می باشد و اگر بخواهیم دانش آموزان قانون مندی داشته باشیم باید از سنین پایین و دوره ابتدایی شروع كنیم تا دانش آموزانی قانون مند و قانون پذیر داشته باشیم.
وی این گونه برنامه ها را نوعی فرهنگ سازی در جامعه دانست و احترام به قانون و مسئولیت پذیری را از فواید این طرح ها برشمرد.
سرهنگ مریخی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اردبیل هدف از اجرای طرح همیار پلیس را كاهش تصادفات و تلفات جاده ای عنوان كرد.
وی با اشاره به آمار تصادفات سالهای گذشته، آگاه سازی خانواده ها و كودكان را در كاهش تصادفات موثر دانست و گفت زنگ آماده باش طرح همیار پلیس با هدف كاهش تلفات جاده ای و تصادفات، امروز به صدا درآمد.
در پایان این مراسم دانش آموزان این مدرسه كارت های همیار پلیس را دریافت نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار