مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:

لزوم ایفای نقش رسانه ها برای تحقق سند تحول بنیادین

مدیر کل آموزش و پرور ش خراسان رضوی در آیین سپاس از خبرنگاران فعال در حوزه آموزش و پرورش بر لزوم لزوم ایفای نقش رسانه برای تحقق سند تحول بنیادین تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۵۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در حوزه آموزش و پرورش گفت:امروز ارزش کار رسانه ها برای همگان پرواضح و روشن است و همه قدر دان کار ارزشمند زحمت کشان این حوزه هستند.

کاظمی ماموریت اصلی امروز آموزش و پرور ش تحقق سند تحول بنیادین دانست و تصریح کرد: امروز بالاترین ماموریت آموزش و پرورش تحقق سند تحول بنیادین است و ما در این مسیر به مطالبه گری اصحاب رسانه نیازمندیم چرا که سند تحول بریا تحقق سیاست ها بیشترین سهم را در کنار آموزش و پرورش به رسانه ها تعلق داده است.

مدیر کل آموزش و پرور ش با اشاره به مولفه های برون و درون سازمانی تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش افزود: آموزش زدگی امروز بزرگترین مانع برای تحقق سند تحول است که آسیب های جدی به تعلیم و تربیت وارد می سازد.

وی ادامه داد:وظیفه تعلیم و تربیت در قبال دانش آموزان صرفا قبولی در دانشگاه نیست و این نوع نگرش باید هم برای معلمان،هم برای خانواده ها و هم برای خود دانش آموزان تغییر پیدا کند و این مهم جز با کمک و همراهی رسانه ها میسر نخواهد شد.

در ابتدای مراسم حسین شادکام معاون هماهنگی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ساز مان آموزش و پرورش با بزرگترین جامعه هدف و بیشترین تعداد نیروی انسانی و بالاترین منابع و ظرفیت فیزیکی گسترده ترین و پهن پیکرترین نهاد اجرایی کشور محسوب می گردد و تا زمانی که در متن زندگی و گفتمان مردم قرار نگیرد امکان اداره مطلوب و بهینه آن میسر نخواهد بود.

شادکام با اشاره به جامعه مخاطب 40 میلیونی آموزش و پرورش افزود:زیر ساخت ها برای وارد شدن این گفتمان به متن زندگی مردم فراهم است اما اجرایی شدن این مهم از صدر نظام تا قاعده جامعه استدعا ما از اصحاب رسانه است.

وی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را جز اسناد برجسته نظام دانست و تصریح کرد:اگر با کمک اصحاب رسانه گفتمان مطالبه گرانه را در حوزه های مختلف آموزش و پرورش از جمله سند تحول ترویج کنیم در واقع بستری را برای توسعه منابع انسانی که از محور های توسعه پایدار است فراهم آورده ایم.

گفتنی است مراسم سپاس از خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش ،با حضور اصحاب رسانه های مکتوب خبری،دیداری و شنیداری سطح استان خراسان رضوی،مدیر کل آموزش و پرورش استان،معاونین و مشاورین به همت اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار