طراحی و برنامه نویسی نرم افزار جامع اتوماسیون اداری به صورت کاملابومی

طراحی و برنامه نویسی نرم افزار جامع اتوماسیون اداری، دبیرخانه و بایگانی الکترونیکی به صورت کاملا بومی توسط علیرضا پویا فر کارشناس فناوری اطلاعات شهرداری صوفیان انجام گرفت.

کد مطلب: ۶۵۵۹۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی، جهت تحقق شعار ((اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال)) و عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص، برای اولین بار در سطح استان آذربایجان شرقی در راستای مکانیزاسیون اتوماسیون اداری، امور دبیرخانه و بایگانی الکترونیک نموده است که علاوه بر رفع تمامی نیازهای سازمانی شهرداری در این زمینه، هزینه های مربوط به خرید، پیاده سازی و پشتیبانی سیستم نرم افزاری مشابهی را به صفر رسانده است.

علیرضا پویا فر کارشناس فناوری اطلاعات شهرداری صوفیان و عضو مجمع مهندسان جوان استان آذربایجان شرقی به عنوان طراح و برنامه نویس این نرم افزار اظهار داشت: شهرداری صوفیان آمادگی دارد به دلیل انطباق کامل نرم افزار فوق با نیازهای شهرداری ها و عدم توان مالی برخی از شهرداری ها جهت خرید نرم افزاری مشابه، آن را به صورت کاملا رایگان جهت استفاده و بهره برداری در اختیار سایر شهرداری ها و مراکزی که فاقد چنین سیستمی می باشند ،قرار دهد.

لازم به ذکر است، نرم افزار فوق قبلا به صورت آزمایشی در شهرداری های چالدران و خامنه پیاده سازی و مورد ارزیابی و بررسی تخصصی قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار