عبدالحمید معافیان ،برنده ی ماراتن انتخاب شهردار شیراز

در آخرین جلسه ی انتخاب شهردار شهر بزرگ شیراز،عبدالحمید معافیان با 13 رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر شیراز به سمت شهردار منصوب شد.

کد مطلب: ۶۵۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، در جلسه ی علنی که در شورای اسلامی شیراز برگزار شد، 5 نفر نامزد نهایی سمت شهرداری کلانشهر شیراز به ارائه ی برنامه ها و اهداف خود پرداختند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در پایان جلسه ضمن اشاره به این که تمام پروسه ی تقلیل 20 نامزد به 5 نامزد نهایی و رای گیری ها به صورت کاملا دموکراتیک و شفاف برگزار شده است تصریح کرد: خوشحالیم که انتخابات را در یک محیط شفاف برگزار کردیم و همه ی صحبت های موافقین، مخالفین و منتقدین را شنیدیم. امروز آزادانه تصمیم خود را خواهیم گرفت و رای خود را اعلام خواهیم کرد.

احمدرضا دستغیب افزود:امیدواریم رای امروز منتخبین شورای پنجم برای شهر و برای مردم خیر و برکت باشد.

وی ابراز داشت: جدا از نتیجه ی رای گیری امیدوارم که فرد منتخب به عنوان شهردار بتواند با نظر همه ی دستگاه های ذیربط و استفاده از پتانسیل بالای نیروهای شهرداری و تعامل با شورا ،شهر شیراز را در خور این شهر بزرگ سازندگی وآبادانی ببخشد.

در پایان این جلسه مراسم رای گیری انجام شد و عبدالحمید معافیان،مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان فارس، با 13 رای قاطع اعضای شورای شهر و بدون هیچ رای مخالفی به سمت شهرداری شیراز منصوب شد.

دستغیب در پایان گفت:امیدواریم جناب معافیان در این مسئولیت مهم نیز مانند سایر مسئولیت های پیشین موفق و سربلند باشند.

خبرنگار:نیلوفر رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار