نماینده پاوه: همه نمایندگان دنبال رای‌ آوری سیاسی رحمانی‌فضلی هستند

نماینده پاوه گفت:‌ همه نمایندگان از هر طیفی دنبال رای‌آوری سیاسی رحمانی فضلی هستند او با توجه به سابقه کاری که در دستگاه‌های مختلف داشته دارای شخصیتی پخته، ورزیده و با قدرت نوآوری بالا است که این سرمایه مهمی برای کشور است.

کد مطلب: ۶۵۵۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، شهاب نادری در موافقت با برنامه‌های وزیر پیشنهادی کشور اظهارکرد: وزارت کشور گسترده‌ترین وزارتخانه است و به عنوان وزیرالوزرا شناخته می‌شود؛ چراکه از مهمترین وزراتخانه‌ها است و طیف وسیعی از مسئولیت‌ها را در برمی‌گیرد و مسئولیت مدیران عالی استان‌ها با مدیرعامل کشور است و مهمترین نماد مشارکت سیاسی یعنی انتخابات را در کشور به عهده دارد.

او ادامه داد: رحمانی‌فضلی دارای نگرش سیستمی و قدرت تحلیل بوده و دارای تفکر جامعه‌نگر است و همه ابعاد را در کنار هم چینش می‌دهند و دنبال حل مسئله است. در سخترین شرایط با توجه به نبوغ فکری بن‌بستی برای او وجود ندارد. او دارای رویکرد مدیریت بحران است و در هر شرایطی قدرت تصمیم‌گیری خاصی دارد که براساس منطق انجام می‌دهد.

نماینده مردم پاوه و جوانرود با اشاره به اینکه رحمانی‌فضلی بسیار نقد‌پذیر است، گفت: اگر مشکلی باشد آن را پیدا و مورد بررسی قرار می‌دهد. دارای مدیریت میدانی است او یکی از وزیرانی است که پر سفرترین و پرتحرکترین در حوزه خود بوده است و از مناطق آسیب دیده بازدید داشته است این بی‌انصافی است که بگویند او در صندلی‌اش نشسته و جایی نرفته است.

او با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: او استاندار، فرماندار و بخشدار را در استان‌های پایلوت که برای مجموعه اقتصاد مقاوتی انتخاب شده بودند، فعال کرد و اقداماتی خوبی انجام شد. همچنین بحث تمرکززدایی را در پیش گرفت و عدم تمرکز در کشور در دوران او تشکیل شده است.

نادری با بیان اینکه رحمانی‌فضلی دارای برنامه‌هایی برای تقویت استان‌هاست، گفت: در دوران او بودجه استان‌ها از ۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش داشته است. اختیارات تام به استان‌ها و تمرکز زدایی از اقدامات اوست. مجموعه دستگاه‌ها با پیگیری ایشان به مدیریت استان‌ها واگذار شده است.

او ادامه داد: همه نمایندگان از هر طیفی دنبال رای‌آوری سیاسی رحمانی فضلی هستند او با توجه به سابقه کاری که در دستگاه‌های مختلف داشته دارای شخصیتی پخته، ورزیده و با قدرت نوآوری بالا است که این سرمایه مهمی برای کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار