مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

سند تحول بنیادین مبنای فعالیت های آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: سند تحول بنیادین مبنای فعالیت های آموزش و پرورش است بنابراین بررسی اهداف و راهکارهای سند تحول بنیادین در جلسات آموزشی و تربیتی یک ضرورت است

کد مطلب: ۶۵۵۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، احمد ناصری در جمع اعضای انجمن علمی و آموزشی علوم تجربی که در کانون فرهنگی وتربیتی دخترانه عصمت آموزش وپرورش ناحیه ی یک اردبیل برگزار شد، با بیان اینکه انجمن های علمی و اموزشی شخصیت حقوقی غیر دولتی دارند، اظهار داشت: انجمن های علمی و آموزشی به عنوان یکی از ابزار موثری است که در ارستای اهداف آموزشی و تربیتی فعالیت می کند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان، انجمن ها ی علمی و آموزشی را با توجه به نوع فعالیت مورد حمایت قرار داده و با تامین امکانات، تجهیزات و فضای مناسب زمینه فعالیت گسترده این انجمن ها را فراهم ساخته است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با استقبال از تشکیل انجمن های آموزشی و علمی در دیگر رشته ها تصریح کرد: چنین محفل هایی زمینه را برای انتقال تجارب و بهره گیری از مهارت های آموزشی و تربیتی مهیا می سازد که تاثیر مستقیم آن را می توان بروی فرایندهای آموزشی و تربیتی مشاهده کرد.

ناصری با اشاره به موفقیت های اخیر استان در شاخص های آموزشی و تربیتی گفت: بدون شک انجمن های آموزشی و علمی در این موفقیت ها سهم بسزایی داشتند که نمی توان از آن غفلت کرد.

به گفته مدیر کل آموزش و پرورش استان مهمترین رکن توسعه و پیشرفت هر کشوری تربیت سرمایه انسانی می باشد که این امر با فعالیت های انجمن های آموزشی و علمی در کنار سایر برنامه های آموزشی و تربیتی محقق خواهد شد.

یوسف قاسمی رییس اداره برنامه ریزی، تامین و آموزش نیروی انسانی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انجمن آموزشی و علمی علوم تجربی در سال 84 به صورت رسمی فعالیت خود را شروع کرده است و تا کنون 6 همایش با حضور اعضا تشکیل شده است، گفت: با حمایت اداره کل آموزش و پرورش زمینه توسعه فعالیت های این انجمن ها مهیا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار