رییس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک

توزیع 1985 جلد کتاب داستانی در بخش مرزی داشلی برون

در طرح اوقات فراغت سال تحصیلی 96 تعداد 1985جلد کتاب داستانی با عناوین متنوع علمی، هنری، آموزشی و بیش از 600 بسته انواع لوازم التحریر بین دانش آموزان بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس توزیع شد.

کد مطلب: ۶۵۵۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، سرگرد "جواد کارکن" تصریح کرد در آخر این مرحله توزیع این هدایا افزون بر 100 جلد کتاب و لوازم آموزشی و 115 جلد وسایل و کتب کمک آموزشی در مدارس مناطق مرزی توزیع شده است.

وی افزود: در این طرح کارشناسان آموزش همگانی هنگ مرزی اترک و " احمدرنجی" مدرس گرافیک دانشگاه های استان نیز در رابطه با اهمیت مرز و مرزبانی و نحوه طراحی و نقاشی کارگاههایی برگزار کردند.

رییس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک همچنین گفت: طرح توزیع اقلام و کتب آموزشی در مدارس روستای داشلی برون، مشارکت ترشکلی و هادی خواجه نجف با همکاری مسئول نمایندگی آموزش و پرورش مرزی و عشایر بخش داشلی برون به مرحله اجراء درآمد.

گفتنی است؛اجرای طرح اوقات فراغت تابستان 96 از 10 تیرماه آغاز شده است و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد و پس از برگزاری کلاس هایی از جمله قرآنی، مهارت آموزی و ورزشی به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره نیز داده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار