مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی:

المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سکوی ایثار و فداکاری داشت

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان به جای سکوی قهرمانی سکوی ایثار و فداکاری دارد.

کد مطلب: ۶۵۵۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، سعید فخاری در نشست خبری بیست و سومین المپیاد ورزشی دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان افزود: دانشجو معلمان سیستان و بلوچستان در حرکتی زیبا بدو ورود به شهر اراک به گلزار شهدا رفته و به آنها ادای احترام کردند همچنین این دانشجو معلمان صبح امروز نیز به عیادت بیماران ضایعه نخاعی رفتند و با این حرکت خود نشان دادند المپیاد ورزشی دانشجو معلمان بیشتر از آن که جنبه رقابتی داشته باشد ایثار و فداکاری را به دیگران می آموزد.

وی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان در مسیر حرکت خود نقشه راه دارد و آن اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و تلاش می کنیم در این مسیر حرکت کنیم به هر حال دانشگاه فرهنگیان از زمان شکل گیری تجربه هایی به دست آورده که هم می تواند به خود دانشگاه و هم به دانشجو معلمان کمک کند.

مدیر امور پردیس پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مسائلی که دانشگاه فرهنگیان به دنبال آن است تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان است به این معنا که افرادی که از دانشگاه فرهنگیان دانش آموخته می شوند ارتباطشان با دانشگاه فرهنگیان قطع نشود و در همین خصوص اولین اقدام انجام شده همایش مدیران میزبان دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان بود.

فخاری بیان کرد: باید دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان نخبه برنامه ریزی داشته باشد تا از ظرفیت های آنها برای آموزش عالی و نظام آموزش و پرورش استفاده شود.

وی خاطر نشان کرد: در دولت یازدهم اقدامات خوبی در زمینه زیرساخت ها، هیئت امنا، جذب اعضای هیئت علمی، تبدیل هیئت علمی تطبیقی به هیئت علمی وزارت علوم، توجه به تشکل ها و انجمن های دانشجویی و استفاده از نیرو های توانمند در استان ها انجام گرفت اما باز هم با وضع مطلوب فاصله زیادی داریم و از دولت دوازدهم انتظار داریم نهضت همگانی در حمایت از دانشگاه فرهنگیان شکل بگیرد.

مدیر امور پردیس پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی گفت: بر اساس استعدادهایی که در المپیاد دیدیم متوجه شدیم که باید توجه بسیار ویژه ای به تربیت بدنی بکنیم تا بتوانیم در جهت شکوفایی استعدادها گام برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار