همگام با اردوهای ملی قطبی/۳۷

محمودی: توانمندی دانش آموزان از اهداف تشکیلات سازمان دانش آموزی است

مدیر سازمان دانش آموزی استان همدان گفت: باید تلاش کنیم استعدادهای دانش آموزان را شکوفا کرده وآنها را توانمند سازیم.

کد مطلب: ۶۵۵۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
امید محمودی در گفت وگو با خبرنگار پانا شهرستانهای تهران گفت: اردوی های ملی پیشتازان و فرزانگان هر ساله برگزار می شد، اما امسال با تغییراتی که در برگزاری این اردو ها انجام شد، شاهد برگزاری پر شور آن بصورت قطبی در پنج استان هستیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال در اردوهای قطبی تعداد مربیان و اعضاء بیشتری حضور دارند ،افزود: با توجه به اینکه برگزاری اردو بصورت قطبی، تجربه اول سازمان دانش آموزی هست احتمال بروز مشکلات و ایرادها وجود دارد که خوشبختانه تا این لحظه بامورد خاصی مواجه نبودیم.
محمودی با اشاره به مشارکت دانش آموزان در فعالیت های اردو، بیان کرد: فعالیتهای اردو بسیار مناسب و برنامه ریزی شده و به بهترین صورت در حال برگزاری است.
مدیر سازمان دانش آموزی همدان گفت: از مهم ترین اهداف برگزاری اردوهای ملی تربیت اجتماعی دانش آموزان است که باید نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشیم و مسئله‌ی دیگری که ما با آن روبرو هستیم این است که دانش آموزان ما دانا هستند و ما باید در توانمند سازی آنهاتلاش بیشتری داشته باشیم.
محمودی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت‌های آموزشی رسمی آموزش و پرورش به مدرسه خلاصه می شود، گفت: بیرون آوردن دانش آموز ازکلاس درس که فضای رسمی است و آموزش در فضای باز می تواند تاثیر تربیتی و اجتماعی بسزایی در نوع آموزش داشته باشد.
وی یکی از اهداف برگزاری قطبی اردوهای ملی را سپردن مسئولیت به خود استانها دانست و گفت: با توجه به اینکه دانش آموزان در این اردوها آموزش های تخصصی می بینند انتظار داریم دانش آموزان ما سفیران سازمان دانش آموزی در مدارس باشند و تجربیاتی که در این اردو کسب کرده اند را به دیگر دانش آموزان منتقل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار