مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران:

آزادگان، مبلغان فرهنگ صبر و مقاومت هستند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آنان را پرچمداران صبر و مبلغان فرهنگ مقاومت دانست.

کد مطلب: ۶۵۵۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت‌الاسلام سیدناصرالدین نوری زاده ، 26 مرداد، سالروز ورود آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی در سال 69 و یاد مرحوم حجت‌الاسلام ابوترابی را گرامی داشت .

وی در ادامه ، با بیان خاطرات روزهای بازگشت آزادگان و شور و شعفی که بین مردم و استقبال از این عزیزان در سراسر کشور حاکم بود، افزود: وفاداری و پایداری آزادگان نسبت به انقلاب، امام، ارزش های اعتقادی و تحمل مشقات دوران اسارت موجب شده بود که روحیه دشمن را خرد کرده و در حقیقت، آنان به اسارت آزادگان در آمده بودند .

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، یکی از تجارب درس آموز ملت ها در عرصه جنگ های تاریخی را مقاومت و ایستادگی رزمندگان اسیر شده در بند دشمن عنوان کرد، که به تناسب نحوه پایداری و تحمل سختی های دوران اسارت و تأثیری که در روند موفقیت ها و پیروزی های کشورشان داشته اند، در جامعه خود از جایگاه و ارزش درخور و شایسته ای برخوردار هستند .

حجت الاسلام نوری زاده، خاطر نشان کرد: آزادگان دفاع مقدس، نماد مقاومت و ایثارگری ملت ایران و سفیران استقامت و ایستادگی در برابر جبهه دشمن هستند که حضور آنان در جامعه به‌عنوان گنجینه های ارزشمند و الگوهای موفقی برای نسل جوان جامعه اسلامی، مغتنم است .

وی مطالعه کتاب هایی با موضوعات مرتبط به دوران دفاع مقدس، خاطرات آزادگان و نیز دیدار با آنان را برای نوجوانان و جوانان لازم و ضروری برشمرد تا بیش از گذشته با فرهنگ پر افتخار دفاع مقدس، روحیه حق طلبی و ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی آشنا شوند.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار