همگام با اردهای ملی قطبی/۳۰

علیگو: محور فعالیت های سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان است

قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: محور فعالیت های سازمان دانش آموزی تربیت اجتماعی دانش آموزان در قالب شعار همدلی و همفکری است.

کد مطلب: ۶۵۴۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، محمود علیگو در آیین افتتاحیه نخستین اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی در قالب هفتمین دوره اردو تشکیلاتی مربیان پیشتاز به میزبانی استان فارس، اظهار داشت: در اردو های تاب آور سرمایه و خط نشان سازمان دانش آموزی این است که در سختی به آسانی های لحظه ای و آینده دست پیدا کرد.

وی تاکید کرد :برگزاری اردو های ملی و وجود شرایط این چنینی مربیان تشکیلاتی را به گونه ای بار می آورد که بتوانند نسل های آینده سازمان را به نحو احسن تربیت کنند .

علیگو با تاکید بر اهمیت پرورش و تربیت اجتماعی دانش آموزان گفت: سازمان دانش آموزی با برگزاری اردو های تعاملی در قالب شعار همدلی و همفکری در راستای تربیت اجتماعی دانش آموزان گام بر می دارد.

نخستین اردو ملی_قطبی سازمان دانش آموزی در قالب هفتمین دوره اردو تشکیلاتی مربیان و دهمین دوره اردو تشکیلاتی اعضا به میزبانی استان فارس با حضور استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و کرمان در اردوگاه شهید دستغیب شیراز در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار