موافق وزیر پیشنهادی دفاع

نماینده مشهد: الگوی اتحادبین ارتش و سپاه باید دراداره امورکشور اجراشود

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی گفت: الگوی اتحاد بین ارتش و سپاه در دفاع از مرزها و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و عمق استراتژیک نظام باید در اداره امور کشور نیز اجرا شود.

کد مطلب: ۶۵۴۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، امیر حسین قاضی زاده هاشمی که به عنوان موافق وزیر پیشنهادی دفاع در جلسه علنی امروز مجلس سخن می‌گفت، تصریح کرد: زمانی که وزیری از سپاه انتخاب می‌شود جانشینی برای این گزینه و زمانی که وزیری از ارتش انتخاب می‌شود اوج تعامل و همکاری را با سپاه دارد و ما باید این الگوی اتحاد را همه جا جاری کنیم.

وی افزود: ما امروز در سایه این اتحاد در قله‌های علمی و تکنولوژی دفاعی ایستاده‌ایم و نه تنها وابستگی نداریم، بلکه نیازهای محور مقاومت را تامین می‌کنیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما در اداره کشور در حوزه فرابخشی و بین‌بخشی است و آیا نمی‌شود همان طور که در حوزه سیاسی با رایزنی سران اصلاحات و اعتدال کابینه‌ای معرفی می‌شود در اداره کشور نیز اتحاد و وحدت بین همه بخش‌ها ایجاد شود. تجربه نشان داده هرجا وحدت و همدلی جاری بوده است موفق بوده‌ایم.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همه به امیر حاتمی رای قاطع می‌دهیم و امیدواریم وحدت و فرهنگ برادری و اتحاد در ارکان کشور و در اداره امور مانند اتحاد ارتش و سپاه شکل بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار