موافق وزیر پیشنهادی دادگستری

تجری: آوایی می‌تواند بهترین فرصت برای قوه قضائیه، مجلس و دولت باشد

نماینده مردم قصر شیرین در مجلس گفت: شخصیت روان و اخلاق مداری وزیر پیشنهادی دادگستری می‌تواند بهترین فرصت برای قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی و دولت باشد.

کد مطلب: ۶۵۴۹۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، فرهاد تجری در موافقت با وزیر پیشنهادی دادگستری بیان کرد: وزیر دادگستری حلقه واسط بین دولت، مجلس و قوه قضاییه است و به یاد داریم که در همین مجلس در زمان رسیدگی به لایحه برنامه ششم پیشنهاد ۴۰۰۰ مترمربع فضای اداری برای دادگستری حذف شد، در حالی که این ۴۰۰۰ متر برای مدیران نبود، برای شهروندان بود.

وی افزود: وزیر پیشنهادی دادگستری اخلاق‌ مدار است و رشد پلکانی و مرحله به مرحله قضایی را از دادستانی و دادسرای انقلاب گرفته تا حضور در سایر بخش‌ها طی کرده است و دارای سوابق پرافتخاری است که نشان می‌دهد مراحل قضایی به واسطه تجربه و تخصص و نه آشنایی طی شده است.

نماینده مردم قصر شیرین روحیه حریت و استقلال نظر را از ویژگی‌های آوایی عنوان کرد و گفت: یکی از ویژگی‌های وزیر دادگستری باید بیان دقیق مطالب و شخصیت روان باشد که اکنون اخلاق مداری آوایی می‌تواند بهترین فرصت برای قوه قضاییه، مجلس و دولت باشد. ایشان مورد اعتماد و وثوق رییس جمهور و مورد تایید ریاست قوه قضاییه است و همه اینها شرایطی را برای او فراهم می‌کند که بتواند وظیفه‌اش را انجام داده و نقش سازنده و موثری داشته باشد.

تجری در پایان خاطرنشان کرد: قانون مداری و قانون مندی آوایی باعث می‌شود که بتواند موفق عمل کند. البته در حوزه تعزیرات حکومتی هم در مبارزه با قاچاق باید قاطعیت کامل وجود داشته باشد ضمن این که حقوق شهروندی نادیده گرفته نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار