مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران :

آزادگان افتخارات سربلند و فداکار تاریخ هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت: آزادگان سرافراز با مجاهدت و صبوری در زندان های رژیم بعث، سربلند و مفتخر تاریخ هستند.

کد مطلب: ۶۵۴۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، نادر نصیری در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان اسلامشهر با اشاره به رشادت ها و فداکاری های اسرا در زندان های مخوف رژیم بعثی گفت: شرایط حاکم در آن دوران برای هیچ انسانی قابل تحمل نبود اما آزادگان با توکل به خدا و در نظر داشتن عزت اسلام و ایران تاب آوردند .

وی گفت: آزادگان توانستند افتخاری ماندگار را برای ملت ایران رقم بزنند و ثابت کنند که عصاره ملتی هستند که در مسیر آرمان های خود مردانه و مقاوم ایستاده و تسلیم زورگویی و تجاوز دشمنان نخواهد شد .

نصیری با بیان فرازهایی از خاطرات آزادگان سرافراز یاد و خاطره سید اسیران را گرامی داشت و گفت: حجت الاسلام ابوترابی در زمانی که آزادگان روحیه خوبی نداشته و ممکن بود آسیب پذیر باشند، الهام بخش آنان شده و به مثابه رهبری کاروان اسرا را به سرمنزل مقصود که همان عزت اسلام و ایران بود رساند .

وی گفت: امروز نیز آزادگان سرافراز پیش قراول عزت طلبی و عظمت خواهی ملت ایران هستند و جوانان باید آنان را الگوی شایسته خود قرار دهند .

/ خبرنگار:امیر غلامی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار