موافق وزیر پیشنهادی کار

موسوی: ربیعی در دوران مسئولیتش ۳۰ دستور العمل مبارزه با فساد داشته است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ارتقای شفافیت را از دستاوردهای دوران مسئولیت ربیعی در دوران وزارت رفاه دانست و گفت که وی ۳۰ دستور العمل و بخشنامه مبارزه با فساد داشته است.

کد مطلب: ۶۵۴۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، سید فرید موسوی در جلسه علنی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه) در موافقت با وزیر پیشنهادی کار اظهار کرد: همگان می‌دانند که پیش از دولت یازدهم چه وضعیت اسفباری حاکم بود امروز ارتقای شفافیت که از مهمترین اقدامات برای مبارزه با فساد است مورد توجه قرار گرفته و در راستای ایجاد شفافیت اطلاعات به روز قابل دستیابی است.

وی با بیان اینکه ربیعی در دوره مسئولیت خود ۳۰ دستور العمل و بخشنامه مبارزه با فساد صادر کرده است گفت: ایشان ممنوعیت دو شغله بودن را پیگیری کرد، کمیته صیانت از سرمایه‌ها در شستا برای جلوگیری از هرگونه فساد، فعال کرد و در چهار سال آینده طرح های حسابرسی و حسابرسان داخلی در کلیه شرکت‌ها اجرا شد و وزارت تعاون و مدیرانش بیش از هر کس مدعی برگرداندن اموال تاراج شده هستند.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه وزارت کار جزو پیشقدمان اجرای قانون سیاست‌های اصل ۴۴ بوده یادآور شد: این وزارتخانه صورت‌های مالی خود را در راستای ارتقای شفافیت در سامانهها منتشر کرد. همچنین بیش از ۱۸ هزار میلیارد سرمایه گذاری جدید در چهار سال داشته و ۵۰ هزار میلیارد تومان برای سالهای آینده در دستور کار دارد که ۷۵ درصد طرح عمل در مناطق کمتر توسعه یافته تعریف شده است.

وی با بیان اینکه بازدهی سرمایه گذاری در صندوق‌های بازنشستگی افزایش یافته است گفت: وزارت رفاه دستاوردهای اجتماعی و اقتصادی داشته، سود خالص تلفیق مجموعه شستا ۹۰ درصد افیزایش داشته، برنامه‌های راهبردی پنج ساله به طور کمی تدوین شده و برنامه تمام صندوق‌های بازنشستگی به صورت سالانه مشخص است.

موسوی در پایان اظهار کرد: اگر مجددا به تیم آقای ربیعی اعتماد کنیم حسب برنامه‌های صورت گرفته دستاوردهای حاصله برای ملت ملموس‌تر خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار