معاون ابتدایی شهرستان های استان تهران اعلام کرد؛

آغاز طرح شناسایی و آموزش اولیای نوآموزان دیرآموز و مداخله بهنگام

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،از اجرای برنامه مداخله بهنگام در طرح سنجش نوآموزان پیش دبستانی با هدف شناسایی و آموزش اولیای نوآموزان دیرآموز در سراسر استان خبرداد.

کد مطلب: ۶۵۴۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا،محمد احسانی گفت: هدف از اجرای این برنامه شناسایی به موقع نوآموزان دیرآموز ،جهت پیشگیری از مشکلات یادگیری می باشد.
وی افزود: تسهیل فرآیند آموزش، تقویت تعامل اجتماعی، آگاهی بخشی به مربیان و خانواده ها در خصوص نحوه برخورد و تعامل با این دانش آموزان و همچنین استفاده از خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره از دیگر ویژگی های مهم این طرح است .
احسانی ،با اشاره به اینکه سال گذشته این طرح به صورت آزمایشی در نواحی 1 و 2 شهر ری برگزار شد ، تاکید کرد: با توجه به دستاوردهای مهم آن از جمله بالا رفتن کیفیت یادگیری این دسته از کودکان و ایجاد رضایت در خانواده ها، اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی با همکاری اداره استثنایی اقدام به شناسایی و پوشش100 درصدی مراکز پیش دبستانی نمودند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اولیای نو آموزان پیش دبستانی بهتر است ،جهت بهره مندی از این خدمات، از ثبت نام فرزندان خود در مراکز پیش دبستانی غیر مجاز و خارج از حوزه آموزش و پرورش پرهیز نمایند.
نوآموزان ثبت نام شده در مراکز پیش دبستانی زیر نظر آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری، می توانند در طول ایام تابستان جهت استفاده از خدمات تخصصی و مشاوره ای به پایگاه های سنجش دایر در سطح استان مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار