کوهکن: چگونگی دفاع از آمران به معروف در برنامه دولت نیامده است

یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از برنامه پیشنهادی دولت گفت که در این برنامه به صورت واضح چگونگی اجرای برنامه‌های دولت براساس سند چشم انداز، قانون اساسی و اجرای قوانین دائمی نیامده است.

کد مطلب: ۶۵۴۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، محسن کوهکن به عنوان مخالف برنامه پیشنهادی دولت دوازدهم در جلسه علنی نوبت صبح امروز (سه‌شنبه) گفت: برنامه ارائه شده خط مشی دولت است که در آن اشاره ای به اسلام انقلابی نشده است. قطعا باید برنامه‌ها در چارچوب عقلانیت و انقلابی و اسلامی بودن پیش رود.

وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور در برنامه پیشنهادی به حقوق شهروندی اشاره کرده است گفت: حقوق شهروندی سیطره گسترده‌ای دارد و شامل اصول 28، 29 و 8 قانون اساسی ناظر بر تامین حق مسکن و تامین اجتماعی و حق بیان انتقادات و امر به معروف و نهی از منکر می شود. سوال این است که در کجای این برنامه به موضوع دفاع از حقوق امر به معروف و نهی از منکر و منتقدان اشاره شده است؟

این نماینده اصولگرای مجلس با بیان اینکه در این برنامه تنها اشاراتی به برخی مشکلات شده است، گفت: مشکلاتی همچون حوزه آموزش و پرورش به کالبدشکافی نیاز دارد که انتظار می‌رفت دولت برنامه دقیق‌تر و جزئی‌تری برای آن معرفی کند.

کوهکن در پایان گفت: دولت در برنامه ارائه شده صحبت از چگونگی حرکت براساس سند چشم انداز، قانون اساسی و اجرای قوانین دائمی نکرده است؛ موضوعی که مغفول مانده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار